|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۲۱۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
پیام رسان های «بله» و «ایتا» را مردم برگزیده اند و به همین دلیل قرار شد شورای عالی فضای مجازی نیز به طور رسمی این پیام رسان ها را حمایت کند.
 دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد: «بله» پیام رسانی است که مردم انتخاب کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالحسن فیروزآبادی با بیان این که حدود 28 پیام رسان در کشور وجود دارد و شورای عالی فضای مجازی فقط نام پنج پیام رسان را به صورت منتخب اعلام کرده است، گفت: با وجود این اعلام، مردم دو پیام رسان را که در فهرست منتخبان این شورا نبود برگزیدند.

وی اظهار کرد: پیام رسان های «بله» و «ایتا» را مردم برگزیده اند و به همین دلیل قرار شد شورای عالی فضای مجازی نیز به طور رسمی این پیام رسان ها را حمایت کند.

به گفته فیروزآبادی، حمایت شورای عالی فضای مجازی از پیام رسان های داخلی شامل تامین فضا، دیتا سنتر، پهنای باند، تعرفه ویژه، امکانات سخت افزاری و تسهیلات بانکی است.

«بله» تنها پیام رسانی داخلی با امکانات منحصر به فرد مالی است، به طوری که در فضای این پیام رسان امکان ارائه خدمات بانکی مانند کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت عوارض خروج از کشور، خرید شارژ، درخواست پول و ... ایجاد شده است.

پیام رسان «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته، به دنبال رقابت با سایر پیام رسان ها نیست، بلکه با هدف ارائه نسل جدید بانکداری و خدمات مالی به مخاطبان فعال اعم از عامه مردم و کسب و کارهای فضای مجازی فعال شده است.

اکنون خدمات بانکی در این پیام رسان از مبدا 16 بانک قابل ارائه است. همچنین دست کم 40 رسانه معتبر و پربازدید داخلی، کانال های خود را در این بستر راه اندازی کرده اند. «بله» در نسخه های وب، اندروید و ios در دسترس مخاطبان است.

«بله» با شعار «به راحتی» به دنبال فراهم آوردن بستری راحت، در دسترس و لذت بخش برای دریافت خدمات مختلف اعم از نقل و انتقال پیام، تراکنش مالی و... در یک فضا می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین