|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
امیر قلعه‌نویی در خصوص برتری تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در ابتدا جا دارد که صعود استقلال و پرسپولیس را به دور دوم لیگ قهرمانان تبریک بگویم و باز هم تاکید می‌کنم که برانکو یک مربی اخلاق‌مدار است.
 سرمربی ذوب آهن از شرایط تیمش و پیروزی مقابل پرسپولیس و تقابل با استقلال صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در خصوص برتری تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در ابتدا جا دارد که صعود استقلال و پرسپولیس را به دور دوم لیگ قهرمانان تبریک بگویم و باز هم تاکید می‌کنم که برانکو یک مربی اخلاق‌مدار است.

وی افزود: انگیزه‌ای که روز گذشته من از بازیکنان پرسپولیس دیدم اینگونه بود که ظاهرا آنها در این بازی می‌خواستند قهرمان شوند! روز گذشته ما میهمان بودیم ولی جا دارد از همان تعدادی هم که آمدند تشکر کنم که البته تعدادی از آنها هم هواداران سپاهان بودند.

قلعه‌نویی که با رادیو جوان صحبت می‌کرد تاکید کرد: خوشبختانه در نیمه دوم جریان باد افتاد و بازی متعادل شد و جا دارد نهایت تشکر را انجام بدهم از بازیکنانم. ما روز گذشته چند تغییر سیستم داشتیم و در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم تقابل قلعه‌نویی و برانکو  مثل همیشه هم پر گل بوده و هم زیبا.

وی در خصوص اینکه چه شد که ذوب‌آهن در نیم فصل رشد کرد گفت: واقعیت این است که نیم اول با 7 نفر بازی می‌کردیم. نمی‌گویم کم کاری می‌کردند ولی با کیفیتی که الان بازی می‌کنیم آن زمان بازیکنان ما بازی نمی‌کردند. در نیم فصل اول 4 بازیکن داشتیم که تمرکز لازم را نداشتند. شما اگر مسی را هم از بارسا بگیرید روی این تیم تاثیر خواهد گذاشت. مثلا احسان پهلوان بازیکن خوبی است ولی زمانی که در تیم ما به همراه آن 3 بازیکن حضور داشت وقتی 2 بر صفر جلو بودیم به یکباره بازی را 2-2 می‌کردیم! در نیم فصل دوم با حضور مهدی رجب زاده به عنوان بزرگ تر تیم شرایط ما بهتر شد.

قلعه‌نویی در خصوص دیدار با استقلال گفت: از امروز به بعد حق خوشحالی نداریم. از امروز ساعت 14 که تمرین داریم باید به فکر بازی با نفت باشیم. افاضلی مربی با دانشی است و تحولات خوبی هم در نفت ایجاد کرد. این بازی برای ما سخت است، دوست نداشتیم به استقلال بخوریم چون حیف است یکی از نمایندگان ایران حذف شود. یقینا در وقت خودش درباره آن بازی حرف می‌زنم اما باید رفت و برگشت یک فوتبال تاکتیکی بازی کنیم.

وی ادامه داد: من هم برای استقلال بازی کردم و هم مربیگری کردم، 12 عمل جراحی داشتم، نهمی، دوازدهمی و بی پولی استقلال برای من بود! ولی باید بگویم که آن زمان که استقلال پول نداشت این آقایان کجا بودند؟ این افرادی که الان ادعا می‌کنند آن زمان کجا بودند؟ زمانی که دلار 700 تومان بود قرارداد 3 میلیاردی را رد کردم. از آقای رویانیان و امیری سوال کنید من چه پیشنهادی داشتم؟ همین الان نزدیک به 1.5 میلیارد طلب دارم ولی ناراحت می‌شوم وقتی یک سری آقایان حرف و حدیث درست می‌کنند. این کارها درست نیست که هنوز 2 هفته مانده یکسری حرف‌ها بزنند.

وی تاکید کرد: زمانی که ما جلوی استقلال بازی کردیم نشان  دادیم مکتب تاج و استقلال چیست. هنوز بازی شروع نشده یکسری آقایان مسائل چیپ راه انداخته‌اند.کسی که از مکتب استقلال بوده هر وقت مقابل تیم سابق مردانه بازی کرده مردانه بازی کرده است.

قلعه‌نویی در خصوص فصل بعد گفت: هیچ باشگاهی با من تماس نگرفته است، من همه فکر و ذکرم این است که این چند بازی را پشت سر بگذاریم. فردا جلسه ای داریم که اول باید ببینیم آنها من را می‌خواهند یا خیر؟ اگر ما نایب قهرمان شویم هم نگرشی و هم فنی باید ارتقا پیدا کند. اگر ما را خواستند و با برنامه‌های ما موافقت کردند ان‌شاالله کار را پیش می‌بریم.

وی در پایان ضمن تشکر از همکارانش گفت: از بازیکنان، هیات مدیره و اعضای تیمم تشکر می‌کنم و زمانی که ما شرایط خوبی نداشتیم آنها از ما حمایت کردند که به اینجا برسیم. من امیر قلعه‌نویی کمترین نقش را در این موفقیت داشتم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین