|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۱۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: گرد و خاک همراه با کاهش دید برای رانندگان در محورهای اهواز-ماهشهر، رامشیر-هندیجان در استان خوزستان وجود دارد.
 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از وجود شرایط ناپایدار جوی در محورهای 16 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی در اکثر محورهای کشور اظهار کرد: این شرایط در حدود 16 استان وجود دارد و در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اصفهان، البرز،بوشهر، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و تهران بارش باران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: همچنین محورهای بروجن-شهرکرد و بروجن - لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و گرمسار - تهران در استان سمنان نیز چنین وضعیتی دارند. در محورهای پل‌زال - اندیمشک و اندیمشک-دزفول در استان خوزستان و اکثر محورهای استان‌ زنجان نیز بارش باران دیده می‌شود.

وی با اشاره به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید اظهار کرد: این شرایط در محورهای اردبیل-سرچم و اردبیل-مغان در استان اردبیل و کیاسر-سمنان در استان مازندران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: گرد و خاک همراه با کاهش دید برای رانندگان در محورهای اهواز-ماهشهر، رامشیر-هندیجان در استان خوزستان وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز تصریح کرد: در باند جنوبی کرج - قزوین، محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا گرمدره و در ادامه در ورودی شیخ فضل‌الله نوری ترافیک نیمه سنگین است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری دیده می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین