|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است که قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس مشکلی ندارد.
 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است که قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس مشکلی ندارد.

به گزارش با تسنیم، محمود شیعی پس از شکست 3 بر 2 پیکان مقابل استقلال گفت: نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم اما نیمه دوم استقلال بهتر از ما بود. استقلال تیم بزرگی است که موفق شد ما را شکست دهد و به این تیم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم با بازیکنان جوانی که داریم، بازی خوبی ارائه کردیم.

وی در مورد شرایط این تیم برای فصل آینده گفت: کادر فنی که می‌ماند. با جوانانی که داریم، اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم و به دنبال جذب بازیکنان جدید هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره قضاوت اشکان خورشیدی در این مسابقه و اعتراض اعضای تیم استقلال به قضاوت این داور خاطرنشان کرد: داور اشتباهاتی مرتکب شد، اما هر دو تیم متضرر شدند و اشتباهات داوری یک‌طرفه نبود. داور اخطارهای زیادی به دو تیم نداد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس برای تهیه البسه تیم ملی تصریح کرد: این موضوع را از ممبینی سوال کنید. این مسئله را باید از او بپرسید، اما در قرارداد فدراسیون با این شرکت، مشکلی وجود ندارد.

شیعی درباره ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی گفت: کی‌روش تا پایان جام ملت‌های 2019 در تیم ملی حضور دارد و پس از آن درباره ادامه همکاری با او تصمیم‌گیری می‌کنیم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین