|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰
بهرام افشاری گفت: قرار بود بعد از قسمت های ابتدایی سریال، بهتاش فریبا کاری پیدا کند و از داستان خارج شود.
 بهرام افشاری بازیگر سریال «پایتخت» به خبرنگار گفت: شخصیت «بهتاش فریبا» اگر دیده شد، واقعابه دلیل قابلیتهای فردی نیست و مربوط به گروه است. یکی از نگرانی های خانم نسرین نصرتی، همین رابطه مادرانه و پسرانه بود که باید از او برای تمام دلگرمی هایش تشکر کنم. به دلیل دلسوزی و دلگرمی های او بود که بهتاش فریبا توانست بعد از سه قسمت جان بگیرد و در مابقی قسمت ها او را ببینیم. فکر می کنم قرار بود بعد از قسمت های ابتدایی، بهتاش کاری پیدا کند و از داستان خارج شود. اگر امروز چیزی از بهتاش وجود دارد، بازی در کنار نسرین نصرتی است که افتخار بزرگی برایم بود.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر این اقبال را در بین مردم داشتم که دوست داشته شوم و امیدوارم این گذر زمان به زودی ما را فراموش نکند. همه فکر می کنند من به خاطر بهتاش دیده شدم، اما باید بگویم که من 14 سال است به طور جدی تئاتر کار می کنم. در سالن های بی بضاعتی که شاید تعداد بازیگرها از تعداد تماشاگران بیشتر بود، 6 ماه تمرین می کردیم و شاید دستمزدی به اندازه خرید دو عدد پیتزا داشتیم. من از آنجا آمدم و خدا را شاکرم.

بازیگر فیلم سینمایی «به یک کارگر ساده نیازمندیم» بیان کرد: من در «پایتخت 2» هم حضور داشتم و حتی از این جهت برای حذف نقش شیرافکن در ذهن مردم تحت فشار بودم. برای مخاطب مهم نیست که بهرام افشاری نقش متفاوتی را بازی کند؛ برای او مهم این است که بهتاش فریبا باور پذیر باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین