|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۲۱۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
رییس سازمان بورس درباره به‌روزرسانی نرم‌افزار معاملاتی نیز گفت: پس از یک دهه عدم به‌روزرسانی سامانه معاملات به‌روزرسانی شد و قابلیت‌هایش افزایش پیدا کرد.
رییس سازمان بورس با اشاره به دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی معاملات گفت که در سال 1395 حدود ۷۰ نماد متوقف داشتیم اما این آمار در حال حاضر به ۱۵ نماد رسیده است.

 شاپور محمدی در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که با حضور تعدادی از پیشکسوتان بازار سرمایه برگزار شد، گفت: در سال گذشته اصلاح دستورالعمل توقف و بازگشایی نمادها انجام شد. در سال 1395 که من به سازمان بورس آمدم، تعداد نمادهای بسته در بورس و فرابورس ۷۰ نماد بود. برخی از نمادهای ما تا یک سال و نیم هم بسته بودند.


وی ادامه داد: در حال حاضر نماد بانک‌ها اکثرا باز است و نمادهایی که بالای سه ماه متوقف هستند،  ۱۵ تا می‌شود. در ضمن برای «های وب» هم ان شاالله همکاری‌هایی می‌کنیم که بازگشایی شود.

رییس سازمان بورس درباره به‌روزرسانی  نرم‌افزار معاملاتی نیز گفت: پس از یک دهه عدم به‌روزرسانی سامانه معاملات به‌روزرسانی شد و قابلیت‌هایش افزایش پیدا کرد.

او افزود: در مدت گذشته لایحه تکمیلی قوانین بازار سرمایه را کار کردیم، امسال سعی می‌کنیم اصلاح و تمام شود. بحث افزایش سرمایه کارگزاری‌ها هم بررسی شد. ما کارگزارها را درک می‌کنیم و متوجه هستیم که آن‌ها باید بازده سرمایه‌گذاری را محاسبه کنند و از ریسک‌های سرمایه خودآگاه باشند.

همچنین در ادامه مراسم تعدای از پیشکسوتان بازار سرمایه به بیان دیدگاه‌های خود درباره عملکرد سازمان بورس پرداختند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین