کد خبر: ۲۱۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
زمانی که مایکروسافت برای انتشار بروزرسانی بعدی بزرگ ویندوز 10 در نظر داشت نه تنها رسیده بلکه یک هفته از آن تاریخ گذشته است.
 زمانی که مایکروسافت برای انتشار بروزرسانی بعدی بزرگ ویندوز 10 در نظر داشت نه تنها رسیده بلکه یک هفته از آن تاریخ گذشته است.

غول نرم افزاری جهان قصد داشت در تاریخ 10 آوریل انتشار بروزرسانی رداستون 4 را برای کاربران ویندوز 10 آغاز کند اما اکنون که در تاریخ 18 آوریل قرار داریم هنوز خبری از این بروزرسانی نیست.

یک باگ دقیقه ی آخری باعث تاخیر در انتشار این آپدیت شده است. مایکروسافت در حرکتی غیر معمول، به جای انتشار یک بروزرسانی تجمعی برای رفع این مشکل، تصمیم گرفت که یک بیلد جدید از ویندوز 10 را در دسترس کاربران قرار دهد.

دونا ساکار، از سرپرست های بخش ویندوز اینسایدر در مورد تاخیر در انتشار بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 گفته است در برخی موارد شاهد مشکلات ناپایداری در نسخه ی جدید ویندوز 10 بودیم که باعث بروز مشکل صفحه‌ی آبی مرگ میشده است. به جای ایجاد یک بروزرسانی تجمعی برای حل این مشکل تصمیم بر این شد که بیلد جدیدی را با رفع این مشکل ایجاد کنیم. مایکروسافت اعلام نکرده که دقیقا علت بروز این مشکل چه بوده است یا چرا آن را در آخرین لحظه کشف کرده است.

بیلد جدیدی که از آن صحبت شد و به گفته ی مایکروسافت مشکل یاد شده در آن حل شده است اکنون در مرحله ی آزمایش توسط اینسایدر در حلقه ی سریع قرار دارد و در مدت کوتاهی در حلقه‌ی آهسته و در نهایت پیش نمایش قبل از عرضه قرار خواهد گرفت. منابع نزدیک به مایکروسافت گفته اند که این بیلد با نسخه ی 17134 به عنوان بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. بروزرسانی رداستون 4 که البته اسم رمز این بروزرسانی است هنوز دارای نام رسمی از سوی مایکروسافت نیست هر چند ردموندی ها خود این بروزرسانی با نام بروزرسانی بهاره میخوانند. اما اکنون به نظر میرسد مایکروسافت نام "آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10" را برای این بروزرسانی انتخاب کرده است. گویا مایکروسافت انتشار این بروزرسانی به ماه می موکول کرده است.

بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز شامل ویژگی های جدیدی مانند Timeline، پشتیبانی از HDR و تغییرات در ظاهر این سیستم عامل به لطف Fluent Design میشود. در حالی که هنوز این بروزرسانی منتشر نشده، مایکروسافت در حال آزمایش نسخه ی بعدی ویندوز 10 با اسم رمز رداستون 5 است که در نیمه ی دوم سال جاری منتشر خواهد شد. قابلیت تب بندی کردن اپلیکیشن ها از داغ ترین ویژگی های این نسخه خواهد بود اما مطمئنا شاهد ویژگی های دیگری نیز در این بروزرسانی خواهیم بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین