|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۰۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
گروه تروریستی داعش امروز در بیانیه‌ای مسئولیت حمله روز گذشته به نیروهای ارتش مصر و کشته شدن هشت نفر از آنها را بر عهده گرفت.
 گروه تروریستی داعش امروز در بیانیه‌ای مسئولیت حمله روز گذشته به نیروهای ارتش مصر و کشته شدن هشت نفر از آنها را بر عهده گرفت.

به گزارش فارس، گروه تروریستی داعش امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله روز گذشته به نیروهای ارتش مصر در سیناء کار عناصر این گروه بوده و در جریان این حمله هشت نیروی ارتش کشته و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز داعش از ارائه شواهدی برای ادعای خود خودداری کرد.

ارتش مصر روز شنبه (دیروز) اعلام کرد که نیروهای ارتش یک عملیات بزرگ عناصر تروریستی به یکی از اردوگاه‌های ارتش در مرکز شبه‌جزیره سیناء را ناکام گذاشتند.

در بیانیه‌ ارتش مصر آمده بود که تعداد مهاجمان ۱۴ نفر بود و نیروهای ارتش همه آنها را از پای در آوردند.

مهاجمان از اسلحه خودکار، تیربار و خمپاره علیه نیروهای ارتش استفاده کرده و چهار نفر از آنها نیز کمربند انفجاری به خود بسته بودند.

نیروهای ارتش و پلیس مصر از ۹ فوریه گذشته عملیات گسترده در شمال و مرکز سیناء را با هدف پاکسازی منطقه از عناصر تروریستی آغاز کرده‌اند.

گروه‌های مسلح در شبه‌جزیره سیناء از جمله گروه انصار بیت‌المقدس که پس از بیعت با داعش نام خود را به «ولایت سیناء» تغییر داده است، طی چند سال اخیر عملیات‌های زیادی را علیه نیروهای ارتش و پلیس مصر انجام داده و تا کنون شمار زیادی از این نیروها را کشته و زخمی کرده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین