|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
این تشویقی برای آنهاست. البته این مساله در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این گروه‌های مسلح تروریستی محکوم به فنا هستند و از سوی مردم محلی در مناطق تحت کنترلشان نیز طرد شده‌اند. سوریه با این تهاجم جدید ترس به دل راه نمی‌دهد.
سفیر سوریه در چین گفت، حملات تحت رهبری آمریکا به همراهی انگلیس و فرانسه علیه سوریه در حالی صورت گرفته که تروریست‌ها در سوریه به شدت به یک تقویت روحیه نیاز داشتند اما این تهاجم تنها باعث تقویت همکاری میان مسکو و دمشق می‌شود.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عماد مصطفی، سفیر سوریه در چین گفت: این تهاجم از سوی آمریکا و دو متحد اروپایی‌اش در حالی رخ داده که گروه‌های تروریستی در سوریه نیازمند تقویت روحی بودند. این تشویقی برای آنهاست. البته این مساله در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این گروه‌های مسلح تروریستی محکوم به فنا هستند و از سوی مردم محلی در مناطق تحت کنترلشان نیز طرد شده‌اند. سوریه با این تهاجم جدید ترس به دل راه نمی‌دهد.

این دیپلمات همچنین افزود: حملات هوایی علیه سوریه باعث تحکیم روابط ما با روسیه می‌شود. روسیه موضعی قوی و مستحکم درباره دروغ مربوط به حمله شیمیایی در دوما اتخاذ کرده است. مسکو با هرگونه حمله از سوی غرب علیه سوریه مخالف بود. ما از روسیه بابت اینکه در هر شرایطی در کنارمان قرار داشته، قدردانی می‌کنیم. دمشق از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهد تا اقدامی را علیه تهاجم آشکارای انگلیس، فرانسه و آمریکا ترتیب دهد.

سفیر سوریه در چین در ادامه صحبت‌هایش گفت: به واقع، سوریه اجازه نمی‌دهد که چنین حملاتی اقداماتش را در از میان بردن تروریست‌ها و گروه‌های تروریستی منحرف کند. آمریکا، انگلیس و فرانسه در وهله نخست مسئول جنگ خانمان براندازی در سوریه هستند. خواه به صورت جنگ نیابتی یا به صورت مستقیم یا استفاده از خودروهای پر از مواد منفجره در خیابان‌های سوریه، بمباران دمشق و حلب یا حمله به مواضع نظامی سوریه با جنگنده‌ها بوده باشد، اینها اقداماتی مشابه هستند و نیروی پیشرو همواره آمریکا است. این ائتلاف غربی کار کثیفی را از جانب اسرائیل انجام می‌دهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین