|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۰۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
بازی سخت و پیچیده‌ای بود. فکر می‌کنم که یکی از بازی‌هایی بود که ما بد نبودیم و قاعدتا نباید اینطوری می‌شد اما در فوتبال وقتی موقعیت‌هایتان را گل نمی‌کنید باید منتظر چنین چیزی باشد. شرایط ما الان سخت است و نیاز داریم بازی‌های بعدیمان را ببریم و امیدواریم.
سرمربی نفت می‌گوید بیشترین مشکلی که بازیکنانش دارند استرس زیاد است.

 دیدار تیم‌های نفت تهران و پدیده در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی یک بر صفر پدیده به اتمام رسید. با این نتیجه پدیده به رده یازدهم رسید و نفت در همان رده پانزدهم ماند تا بیشتر از پیش خطر سقوط را احساس کند.

هومن افاضلی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی سخت و پیچیده‌ای بود. فکر می‌کنم که یکی از بازی‌هایی بود که ما بد نبودیم و قاعدتا نباید اینطوری می‌شد اما در فوتبال وقتی موقعیت‌هایتان را گل نمی‌کنید باید منتظر چنین چیزی باشد. شرایط ما الان سخت است و نیاز داریم بازی‌های بعدیمان را ببریم و امیدواریم.

او در پاسخ به این سوال که چه مقدار از عملکرد بازیکنان تعویضی‌اش راضی بود، گفت: ما سعی کردیم با نفراتی به زمین بیاییم که برای این بازی آماده باشند. ما خواستیم با تعویض بازیکنانم انرژی را به تیم تزریق کنیم. یک تعویض را شک داشتیم که انجام بدهیم یا نه که هاشم بیک زاده بود. خدارا شکر او تا انتها برای ما بازی کرد. استرس روی بازیکنان تاثیر می‌گذارند. ترکیب ابتدایی ما بهترین ترکیبی بود که می‌توانست به میدان برود.

سرمربی نفت درباره هشت هفته عدم پیروزی نفت و بازی نکردن عیسی آل کثیر بهترین مهاجم نفت در این دیدار تصریح کرد: اینکه که کی بازی کند و کی بازی نکند به تمرینات بازیکنان در طول هفته بستگی دارد. با توجه به شرایط بازی کسی که می‌تواند بیشتر به ما کمک کند بازی می‌کند. در این هشت هفته روزهایی بوده که او بازی کرده است.

افاضلی در پایان گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان ما انگیزه دارند ولی مهمترین چیزی که نیاز دارند کم کردن استرس است. اینکه بتوانیم انرژی روانی آن‌ها را حفظ کنیم سخت است. اینها آیتم‌های سختی است. ما تلاش می‌کنیم که به این هدف برسیم. باشگاه‌ هم می‌تواند به ما کمک کند و اخیرا هم به بازیکنان پرداختی داشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین