|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
تیم تراکترسازی تبریز حملات زیادی را با استفاده از ارسال های مستقیم بر روی دروازه تیم سپیدرود انجام داد اما دفاع سپیدرود مانع از رسیدن تیم تراکتورسازی به گل شد تا بازی با برتری یک بر صفر تیم سپیدرود به پایان برسد.
تیم سپیدرود رشت در مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری یک بر صفر دست یافت.

 از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر تیم سپیدرود به پایان رسید.

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، میثم فردوسی، توحید غلامی، میرهادی میرجوان(از دقیقه 88 علی عباسی)، حسین کعبی، حسین ابراهیمی(از دقیقه 67 محمد نزهتی)، میثم تهیدست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربانزاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی(از دقیقه 76 سید هادی موسوی).

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را علی کریمی بر عهده داشت.

ترکیب تیم تراکتورسازی:
مارتینز جوردی، محمد ایرانپوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا مهدی زاده، امیرارسلان مطهری، محمدرضا آزادی(از دقیقه 74 سلیمان کرپیچ)، عارف آقاسی و علی طاهران(از دقیقه 62 محمد مسلمی پور).

سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز را  ارطغرول ساغلام بر عهده دارد.
کارت زرد: میثم تهیدست دقیقه 6، محمدرضا مهدوی دقیقه 79(سپیدرود رشت) محمد رضا مهدی زاده دقیقه 28(تراکتورسازی تبریز)

گل: محمد غلامی دقیقه 25(سپیدرود رشت)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم سپیدرود رشت حملات زیادی را با استفاده از عمق دفاع تیم تراکتورسازی انجام داد که توانستند نخستین گل را وارد دروازه تیم تراکتورسازی کنند و در سوی دیگر تیم تراکتورسازی حملات زیادی را از کناره ها انجام داد اما حملات تیم تراکتور سازی بی ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم سپیدرود رشت به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم تراکترسازی تبریز حملات زیادی را با استفاده از ارسال های مستقیم بر روی دروازه تیم سپیدرود انجام داد اما دفاع سپیدرود مانع از رسیدن تیم تراکتورسازی به گل شد تا بازی با برتری یک بر صفر تیم سپیدرود به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی علی کریمی به همراه کادر فنی تیم سپیدرود رشت به سوی نیمکت تیم تراکتورسازی تبریز رفتند.

داور در نیمه نخست بازی یک دقیقه و در نیمه دوم بازی پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین