|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس خبر داد.
 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین براری اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری به منظور بررسی موضوع سریعا راهی منطقه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد دو خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیر اندازی کرده اند که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه درگیری خاتمه پیدا کرد.

براری با بیان اینکه در این درگیری یک نفر بر اثر تیر اندازی مجروح شد، خاطرنشان کرد: این شخص با کمک عوامل مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، یادآور شد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، پنج نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، تاکید کرد: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است و تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد ناامنی نخواهیم داد.

براری در پایان گفت: پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی می‌زنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن هاست.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین