|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۰۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی در همایش مدیران شعب این  بانک  با اعلام تحقق 124 درصدی برنامه تجهیز منابع و رشد 40.3 درصدی سپرده های مردمی بانک کشاورزی در سال1396 ، تمرکز بر افزایش رضایت مشتریان و کیفیت ارائه خدمات مبتنی بر تحلیل داده و نیز تغییر استراتژی بانک کشاورزی از بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین را از جمله عوامل این موفقیت برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، محمدرضا غفوری روز چهارشنبه 22 فروردین در جمع مدیران این بانک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  بازاریابی، تجهیزمنابع و فروش خدمات بانک در سال 1396،  به تبیین سياست‌ها و برنامه هاي بانک کشاورزی در این حوزه برای سال 1397 پرداخت و اظهار داشت: رویکرد جدید بانک برای تحقق اهداف شامل بازاریابی هدفمند و هوشمندانه مبتنی بر داده با رویکرد جذب و ارتقاء مشتریان سودآورخواهد بود.

وی افزود: شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

غفوری همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم صمیمانه مشتریان، پاسخگویی صحیح و جلب رضایت آن ها ، تصریح کرد:  هم سویی با تغییرات، تحولات و رویه های جدید بانک در تجهیز منابع ، استفاده صحیح و گسترده از سامانه های الکترونیکی و بهبود خدمات بانکداری مجازی، بایستی در دستور کار مدیران شعب بانک قرار گیرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین