|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۲۰۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
ارایه خدمات، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و همچنین آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع از شاخص‌های مورد نظر در این نظر سنجی بود که این بانک امتیاز کامل آن را کسب کرد.
 بانک شهر پس از  ارزیابی شاخص‌های اصلی واحدهای خدماتی از سوی وزارت کشور، سطح درجه یک حمایت از حقوق مصرف کننده را به خود اختصاص داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در راستای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، وزارت کشور با ارزیابی واحدهای خدماتی از طریق شاخص‌های اصلی، نسبت به ارائه امتیاز به واحدها اقدام کرد که در مجموع، نظر به ارزیابی واحدهای این بانک در سال 1396 و با بررسی مجموعاً 35 زیرشاخص از طریق ارزیابی های میدانی و جلسات شورای ارزیابی استانداری، بانک شهر موفق به کسب امتیاز مجموع 96 و قرار گرفتن در سطح یک رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

بر این اساس، ارایه خدمات، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و همچنین آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع از شاخص‌های مورد نظر در این نظر سنجی بود که این بانک امتیاز کامل آن را کسب کرد.

گفتنی است، مشتری مداری و قراردادن اطلاعات فرآیند انجام کار و خدمت در اختیار مراجعه کنندگان یکی از رسالت-های اساسی بانک شهر بوده و این بانک با اولویت قرار دادن کسب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق شاخص های خدمات رسانی و مشتری مداری، ضمن تسریع در انجام خدمات موجب افزایش رضایت عموم مشتریان شده است.

ارائه خدمات بانکی به مشتریان به صورت 24 ساعته از طریق پیشخوان‌های شهرنت؛ استانداردسازی فرآیندها بر اساس استاندارد مدیریت کیفیت (ISO)؛ سامانه نظام جامع پذیرش و بررسی پیشنهادات؛سامانه نظارت و ارتباط مردمی (8655)؛ ارسال پیامک، نصب تابلوهای راهنما، توزیع بروشور، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایت اینترنتی برای اطلاع‌رسانی به مشتریان؛ جلسات ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان؛نظرسنجی در شبکه‌های مجازی و سایت به صورت دوره‌ای؛ انجام خدمات بانکی مربوط به سازمان‌های خدمات‌رسانی عمومی از قبیل شهرداری‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی بانک شهر طی چند سال اخیر بوده است .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین