|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱
کد خبر: ۲۰۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
سازمان اطلاعات تیپ ۱۶ حشد شعبی روز چهارشنبه نیز پنج تن از نیروهای داعش را کشت که دو تن از آنها از فرماندهان این گروه تروریستی در حویجه بودند.
منابع سازمان اطلاعات عراق امروز (دوشنبه) اعلام کردند، نیروهای امنیتی این کشور "دست راست" سرکرده داعش را در اطراف شهر کرکوک به هلاکت رساندند.

 به نقل از سومریه نیوز، نیروهای امنیتی عراق می‌گویند که به همراه این فرمانده مهم داعش به نام ابو ولید الشیشانی اسناد و مدارکی به دست‌ آورده‌اند که شامل اطلاعات مهم درباره اسامی رهبران و نیروهای گروه تروریستی داعش است.

یک منبع در حشد شعبی در محور شمال نیز اعلام کرد، نیروهای تیپ ۱۶ حشد شعبی توانسته‌اند در عملیات در جنوب غرب کرکوک پنج تن از نیروهای داعش با تابعیت خارجی را به هلاکت برسانند.

سازمان اطلاعات تیپ ۱۶ حشد شعبی روز چهارشنبه نیز پنج تن از نیروهای داعش را کشت که دو تن از آنها از فرماندهان این گروه تروریستی در حویجه بودند.

همچنین امروز یک منبع امنیتی در استان الانبار گفت، در اثر حمله 4 عامل انتحاری عضو داعش و درگیری نیروهای امنیتی با آنها در شهرستان حدیثه واقع در غرب الرمادی،‌ سه تن از عاملان انتحاری کشته شدند اما چهارمین عامل خود را در میان نیروهای امنیتی و حشد عشایری منفجر کرد و منجر به کشته شدن دو تن از این نیروها و زخمی شدن شش تن دیگر شد.

نیروهای امنیتی و حشد عشائر بر شهر حدیثه کنترل دارند. نیروهای تروریستی تلاش می‌کنند به این شهر نفوذ کنند اما اغلب تلاش آنها توسط نیروهای امنیتی و عشایری ناکام می‌ماند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین