|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۰۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
ولی الله شجاع پوریان با اشاره به اقدامات مثبت بانک شهر بر ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: در چند سال گذشته خدمت رسانی به شهرداری‌ها به ویژه شهرداری های کلان شهرها از سوی این بانک با جدیت دنبال شده است.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خدمات نوین بانک شهر را  عامل رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر اعتماد عمومی؛ مهم ترین  سرمایه بانک شهر است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ولی الله شجاع پوریان با اشاره به اقدامات مثبت بانک شهر  بر ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: در چند سال گذشته خدمت رسانی به شهرداری‌ها به ویژه شهرداری های کلان شهرها  از سوی این بانک با جدیت دنبال شده است.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت تداوم حمایت بانک شهر از مدیریت شهری کلانشهرها،تصریح کرد: امیدواریم سرمایه گذاری این بانک در حوزه اجتماعی مدیریت شهری و توسعه حمل و نقل عمومی شهرها ادامه یابد.

معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت برجسته شعب بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: این بانک با بهره گیری از پتانسیل پیشخوان‌های شهرنت توانست خدمات رسانی بانکی به مسافران و گردشگران نوروزی در سراسر کشور و به ویژه شهر تهران را متحول کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین