|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
بهاره آروین عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با استعفای شهردار تهران گفت: عملکرد شهردار تهران در مدت اخیر قابل دفاع است و هیچ عقل سلیمی پذیرش استعفا با این عملکرد را نمی پذیرد.
  عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در طول هفت ماه اخیر گفت: انجام این اقدامات سخت بوده و رسیدن به ساحل آرامش نیازمند اصلاحات است.

 محمود میرلوحی روز یکشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به موضوع بررسی استعفای شهردار تهران اختصاص داشت افزود: شورا از انتخاب فرد جدید ناتوان نیست اما موضوع مهم خرد جمعی و توجه به افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده نتیجه ثبات آرامش و انضباط مالی است اظهار کرد: امروز کسی پشت باجه ها وجهی پرداخت نمی کند و با وجود مشکلات مالی شهرداری در جایی قرار گرفت که موفق به پرداخت 6 هزار میلیارد تومان از بدهی های شهرداری تهران شد؛ در حالی که شهر آفتاب و شهروند نیز واگذار نشد.

وی افزود: در دوره گذشته، 6 هزار میلیارد تومان برای سیگنالینگ و مسائل عمرانی از بانک استقراض شد وهیچ بانکی به جزء بانک شهر حاضر به پرداخت وام به شهرداری نبود.
وی با اشاره به جلسه استیضای نجفی در مجلس شورای اسلامی در دوره های گذشته گفت: با مقایسه تجارب مجلس و جلسه استیضاح و جلسه استعفای نجفی، حس مسئولیت، اخلاق مداری، شجاعت و صداقت وی نمایان است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران با احترام به حقوق شخصی نجفی در صورت بله گفتن به استعفای وی مسئولیت های قانونی و تعهدات خود به مردم را انجام نداده است.

بهاره آروین عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با استعفای شهردار تهران گفت: عملکرد شهردار تهران در مدت اخیر قابل دفاع است و هیچ عقل سلیمی پذیرش استعفا با این عملکرد را نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه نتیجه تغییرات در بلند مدت نمایان می شود اظهار کرد: با این عملکرد چگونه می شود به استعفا رای مثبت داد؟

آروین با بیان اینکه شهرداری تهران به عنوان یک ابر سازمان پس از 12 سال ثبات مدیریتی با تغییرات مثبت روبه رو شد خاطر نشان کرد: تغییر مجدد شیرازه این سازمان را سست خواهد کرد.
وی اضافه کرد: اگر همین امروز استعفای شهردار را بپذیریم انتخاب شهردار جدید 2 ماه زمان می برد و این زمان فرصت خوبی برای درمان بیماری شهردار است.

آروین با بیان اینکه نجفی علت پذیرش مسئولیت بر شهرداری تهران را امید به مردم اعلام کرد گفت: پذیرش استعفا گرد نا امیدی را بر شهر می پاشد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین