کد خبر: ۲۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
در ایام نوروز با توجه به حجم مبادلات پولی بالا، دستگاه های خودپرداز پاسخگو نیستند و نیاز به خدمات شعب بانکی بسیار ضروری است که در این میان، شعب و پیشخوان های بانک شهر عملکرد فوق العاده‌ای از خود برجای گذاشتند.
 شهردار کلانشهر تبریز گفت:پیشخوان های شهرنت بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز با ارایه خدمات 24 ساعته به شهروندان و مسافران نورورزی ، نمره قابل قبولی کسب کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،ایرج شهین باهر خدمات رسانی بانک شهر به شهروندان و مسافران در روزهای پایانی سال گذشته و ایام تعطیلات نوروز سال جدید را قابل قبول توصیف کرد و افزود:آنچه که از عملکرد بانک شهر در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهرهای کشور و به‌ویژه شهر تبریز شاهد بودیم، نشان از تلاش مضاعف و بی وقفه همکاران این مجموعه با عظمت دارد.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به وجود رقابت شبکه بانکی خاطر نشان کرد: بانک شهر در ایام نوروز اثبات کرد که  تعطیلی در این مجموعه معنی ندارد و همیشه آمادگی ارائه خدمت را دارد.

ایرج شهین باهر تصریح کرد: در ایام نوروز با توجه به حجم مبادلات پولی بالا، دستگاه های خودپرداز پاسخگو نیستند و نیاز به خدمات شعب بانکی بسیار ضروری است که در این میان، شعب و پیشخوان های بانک شهر عملکرد فوق العاده‌ای از خود برجای گذاشتند.

وی ادامه داد: بانک شهر توانسته خدماتی در سطح استاندارد های بالای بانکی به مردم ارائه دهد و این عملکرد شایسته قدردانی است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین