|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۲۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
وینفرد شفر و مسئولان استقلال بر سر تمدید قرارداد بحث دارند. بحث‌ها هم در دو زمینه است. اول بحث مالی است و دوم درباره مدت زمان قرارداد.
 وینفرد شفر و مسئولان استقلال بر سر تمدید قرارداد بحث دارند. بحث‌ها هم در دو زمینه است. اول بحث مالی است و دوم درباره مدت زمان قرارداد.

باشگاه در نظر دارد قرارداد او بین دو تا سه سال تمدید شود ولی شفر هنوز در این باره پاسخ نهایی را نداده است. ولی بحث اصلی بر سر مسائل مالی است. وینفرد شفر در فصل جاری قراردادی به ارزش 300 هزار دلار بسته که آپشن‌هایی هم برای افزایش قرارداد دارد‌؛ مثل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و یا قهرمانی در رقابت‌های حذفی. شفر وقتی برای امضای قرارداد آمد، یک سال بی‌کار بود و به همین دلیل بر سر مسائل مالی زیاد چانه نزد ولی حالا که در استقلال موفق بوده، خیلی مسائل را متوجه شده و قصد دارد قراردادی امضا کند که برای او سود مالی خوبی داشته باشد.

قاعدتاً وقتی او 300 هزار دلار برای فصل جاری بسته، امضای قرارداد 600 هزار دلار می‌تواند از نظر باشگاه برای شفر ایده‌آل باشد. او از هفته نهم لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشست و طبیعتاً اگر دریافتی‌‌اش برای فصل جدید محاسبه شود، حتی به رقم 600 هزار دلار نمی‌رسد ولی باشگاه با توجه به موفقیت‌هایی که شفر داشته، حاضر است چنین پولی را به او بدهد. وقتی در این باره از توفیقی سؤال می‌کنیم، می‌گوید: «من که نمی‌توانم درباره رقم مد نظر باشگاه و رقم مد نظر شفر چیزی بگویم. به هر حال این چیزهایی است که باید بین ما بماند و در رسانه‌ها اعلام نشود.»

خواسته شفر اما بیشتر از 600 هزار دلار است. او در مدتی که در ایران بوده توانسته اطلاعات زیادی درباره قرارداد مربیان دیگر کسب کند. او حتی خبر دارد برانکو برای فصل جاری چیزی حدود 750 هزار دلار گرفته است. شفر معتقد در قرارداد اولیه که با استقلال بسته، به اندازه حقش نگرفته و فصل بعد نباید کمتر از مربیان خارجی دیگری از جمله برانکو بگیرد! او به مسئولان استقلال چنین چیزی را مستقیم نگفته ولی تأکید کرده نباید کمتر از مربیان دیگر بگیرد. شفر حاضر نیست دستمزدش کمتر از برانکو باشد. مربی کروات که فصل قبل 750 هزار دلار بست، برای فصل جدید احتمالاً 20 درصد به قراردادش اضافه می‌کند. برانکو در قراردادش آپشن‌های خوبی هم دارد از جمله پاداش قهرمانی در لیگ برتر، پاداش قهرمانی در حذفی، پاداش صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پاداش صعود از مرحله یک هشتم، پاداش صعود به نیمه‌نهایی و در پایان پاداش صعود به فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان. شفر از همه این جزئیات با خبر شده و به همین دلیل می‌خواهد طوری قرارداد بندد که چیزی کمتر از برانکو نگیرد. شفر معتقد است او حداقل در نیم‌فصل دوم موفق‌تر از مربی کروات قرمزها بوده است و طبیعتاً دستمزدش باید مساوی با او و یا حتی بیشتر باشد.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین