|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۰۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
امشب در هفته سی‌ام لیگ هلند، از ساعت 22:15 دو تیم آلکمار و آیندهوون در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل مقابل هم قرار می‌گیرند.
امشب در هفته سی‌ام لیگ هلند، از ساعت 22:15 دو تیم آلکمار و آیندهوون در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل مقابل هم قرار می‌گیرند.

این جدال از آنجایی جذاب است که اگر آلکمار پیروز شود رقابت در صدر جدول را حساس‌تر از قبل می‌کند. علاوه بر آن هم رقابت بین لوزانو و جهانبخش برای پیشرفت در جدول گلزنان، اهمیت این بازی را نیز بیشتر می‌کند. مسلماً چیزی که این بازی را برای ما دیدنی می‌کند حضور علیرضا جهانبخش است. علیرضا این روزها با روند خوبش در فوتبال هلند، همه توجهات را به خودش جلب کرده و حتی لقب طلای آلکمار را از رسانه‌های این کشور گرفته. اما گویا جوان با استعداد کشورمان هنوز برای صداوسیما اهمیتی ندارد.

از آنجایی که دربی مهم شهر منچستر در ساعت 21 از شبکه سه پخش می‌شود، شبکه ورزش گزینه مناسبی برای پخش بازی علیرضا بود. اما در اقدامی تکراری این شبکه اهمیتی به بازی آلکمار نداده و از ساعت 23:15 بازی بارسلونا برابر لگانس پایین جدولی را پخش می‌کند. با توجه به صدرنشینی و اختلاف 9 امتیازی بارسا در لالیگا و سفر این تیم به رُم برای بازی روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان، احتمال دارد که حتی تعدادی از بازیکن‌های مطرح بارسا در ترکیب امشب این تیم نباشند. با این حساب بهتر بود شبکه ورزش تصمیم دیگری برای پخش مستقیم مسابقات می‌گرفت.

مسلماً کسانی که خیلی پیگیر شرایط جهانبخش باشند این بازی را به صورت آنلاین پیگیری می‌‌کنند اما این دلیل نمی‌شود تا برنامه‌ریزی صداوسیما قابل توجیه باشد. کشورهایی که بازیکنانشان در لیگ‌های معتبر اروپایی شاغلند، در سال بارها مسابقات آنها را پخش می‌کنند و در حین بازی هم دائماً به حضور بازیکنانشان اشاره می‌کنند، تا معلوم شود چقدر به استعدادهای کشورشان اهمیت می‌دهند. به هرحال تلویزیون که در سال چندین بار بازی‌های بارسا را پخش می‌کند، امشب هم این کار را تکرار می‌کند. امشبی که شب علیرضا بود و بهترین فرصت برای دیدن درخشش او.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین