|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۰۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
در شهرداری نیز نیروهای خوبی وجود دارند که می توانند این مسئولیت را بپذیرند. من به این کار به شکل دو امدادی نگاه می کنم که این مسیر را من طی کرده و باقی مسیر را دیگران طی می کنند.
 شهردار تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران هنوز همه صحبت های من را نشنیده اند و به همین دلیل با آن قاطعانه مخالفند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا همچنان بر استعفای خود اصرار دارد، گفت: در جلسه فردای شورای شهر دلایل استعفای خود را خواهم گفت و امیدوارم تصمیم گیری مناسبی در این رابطه شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه اگر اعضای شورا با این استعفا مخالفت کنند در شهرداری خواهد ماند، گفت: هنوز شورا نظر خود را نگفته است و فردا مشخص می شود آیا شورا با این استعفا مخالف است یا نه، اما هنوز اعضای شورا همه حرف های من را نشنیده اند.

نجفی اضافه کرد: انگیزه اصلی استعفا، فرصت برای معالجه است و نمی خواهم به هر روشی این مقام را حفظ کنم. در صورت آغاز معالجات من شهرداری چند ماهی با رکود و رخوت مواجه می شود و این در حالی است که شهر به دلیل زیرساخت های انجام شده آماده است که بسیاری از مسیرها را سریعتر طی کند و در برخی موارد حتی آماده پرش است و نمی خواهم این بیماری سبب کم کاری، رکود و سستی در کار شهرداری شود.

شهردار تهران با بیان اینکه قصد ندارد برای درمان مرخصی بگیرد، گفت: روحیه افراد متفاوت است و من نمی پسندم مدیریتی انجام دهم اما کارها و فشار مسئولیت را دیگران انجام دهند، بنابراین با مرخصی چند ماهه موافق نیستم. در شهرداری نیز نیروهای خوبی وجود دارند که می توانند این مسئولیت را بپذیرند. من به این کار به شکل دو امدادی نگاه می کنم که این مسیر را من طی کرده و باقی مسیر را دیگران طی می کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص تغییرات شهرداری پس از رفتن وی گفت: شورا تغییر نکرده، سلیقه و گرایش ها همان سلایق است و مطمئنا فرد جدید تغییراتی که در شهریورماه رخ داد را انجام نمی دهد و در این مدت نیز زیرساخت های خوبی در شهرداری ایجاد شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین