|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
یک کودک چهارساله فلسطینی در شمال غزه با گلوله تانک رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
فرانس 24 به جزییات بیشتر این خبر اشاره ای نکرد اما در تحلیل های سیاسی امروز (دوشنبه) خود پیرامون حملات خونبار رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه گزارش داد: اکنون تمامی امیدها برای برقراری آتش بس در ایام عید فطر با حملات بی امان اسراییل به یاس مبدل شده است.

رسانه های تصویری غربی همچون یورونیوز و فرانس 24 هم چنین گزارش دادند که در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در بامداد امروز (دوشنبه) از طرفین در گیری در غزه آتش بس فوری و بی قید و شرط خواستار شده بود.

شبکه تلویزیونی یورونیوز نیز ضمن پخش تصاویری از تظاهرات هواداران فلسطین در خیابان های بروکسل پایتخت بلژیک در اعتراض به حملات خونبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه از این اعتراضات گزارش داد.

در این گزارش آمده است که تظاهرکنندگان از سکوت جامعه بین الملل شگفت زده شده و به این شبکه تلویزیونی گفتند از اینکه شخص کاترین اشتون و دولت های غربی تلاش دارند تا موضع گیری یکسانی درقبال جنایات رژیم صهیونیستی و حملات راکتی فلسطیینان اتخاذ کنند متعجب اند و آن را شرم آور خواندند.

یکی از تظاهرات کنندگان در بروکسل به یورونیوز گفت اتحادیه اروپا و جامعه جهانی تلاش می کنند تا قربانیان غزه را با جلادهایی که آنها را به خاک و خون می کشند، یکی بدانند.

فرانس 24 گزارش داد با گذشت سه هفته از حملات خونبار رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه بالغ بر یک هزار و 60 نفر کشته و شش هزار و 200 تن دیگر مجروح شدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین