|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۰۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
بر اساس نتایج نظرسنجی صداوسیما پایتخت پرمخاطب‌ترین سریال بوده است و اجرای احسان علیخانی و مهران مدیری بیشترین رضایت مخاطبان را در بین برنامه‌های تحویل سال در پی داشته است.
 بر اساس نتایج نظرسنجی صداوسیما پایتخت پرمخاطب‌ترین سریال بوده است و اجرای احسان علیخانی و مهران مدیری بیشترین رضایت مخاطبان را در بین برنامه‌های تحویل سال در پی داشته است.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما نشان می‌دهد نوروز امسال ویژه برنامه‌های تلویزیون، ۸۳/۴ درصد مخاطب داشته‌ است.

نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در تهران و ۳۲ شهر کشور، نشان می‌دهد تلاش شبکه‌های تلویزیونی و عوامل تولید سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی برای نوروز ۹۷ یکی از پربیننده‌ترین نوروزها را برای رسانه ملی رقم زده است؛ به طوری که میزان بینندگان تلویزیون در هفته اول نوروز امسال، ۸۳/۴ درصد بوده است.

بر اساس این نظرسنجی سریال‌های نوروزی ۸۰/۶ درصد و برنامه‌های ویژه تحویل سال ۶۶/۳ درصد بیننده داشته و سایر برنامه‌های تلویزیونی پخش شده در این ایام هم ۷۹ درصد بیننده به خود اختصاص داده است.

از میان ۱۲ برنامه شاخص بررسی شده در هفته اول نوروز ۹۷، که در ساعات منتهی به تحویل سال از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است، برنامه‌های بهار نارنج، دورهمی، یک یک و اینک بهار با میانگین میزان رضایت ۸۵ درصدی مخاطب به ترتیب از بیشترین درصد بیننده برخوردار بوده‌اند و اجرای احسان علیخانی و مهران مدیری بیشترین رضایت مخاطبان را در پی داشته است.

بر این اساس ۷۵ درصد از بینندگان تلویزیون در این نظرسنجی، رضایتی بیش از ۹۲ درصد از سریال "پایتخت ۵" داشته‌اند و سری دوم مجموعه "دیوار به دیوار"، مجموعه‌"کلاه قرمزی"، "‌تعطیلات رویایی" و "هیات مدیره" در مجموع با کسب رضایتی بیش از ۷۵ درصد به ترتیب در رده‌های بعدی از نظر تعداد مخاطبان قرار دارند.

سریال پایتخت ۵

علاقه‌مندان به برنامه‌های سرگرمی تلویزیون، از میان تولیدات ویژه نوروز امسال، بیشترین اقبال را به برنامه دورهمی نشان دادند. به طوری که این برنامه توانست ۶۸/۵ درصد بیننده و ۹۵ درصد رضایت مخاطب را به خود اختصاص دهد.

براساس این نظرسنجی، ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نیز ۲۰ درصد مخاطب داشته است.

روابط عمومی صداوسیما اعلام کرده است، در سه سال گذشته بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان با هدف جذب مخاطبان داخل کشور راه‌اندازی شده است.

رسانه ملی امسال در کنار نظرسنجی‌های علمی مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان، جشنواره‌ای در قالب مسابقه میان مخاطبان رادیو و تلویزیون در یازده بخش از طریق USSD(#۱۶۲*) و پیام‌رسان سروش برگزار کرده است که تا ۲۵ فروردین، مبعث پیامبر گرامی اسلام ادامه دارد و در آن مردم می‌توانند با آراء مستقیم خود بهترین‌های نوروز را انتخاب کنند.

بر این اساس تا امروز بیش از یازده میلیون و پانصد هزار رأی از سوی مردم به برنامه‌های مختلف این یازده بخش اختصاص یافته است و در روز مبعث به مخاطبان و برنامه‌های برگزیده جوایزی ویژه اهدا خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین