|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۱
کد خبر: ۲۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
مدیرعامل بانک ملی از پرداخت 300 هزار فقره تسهیلات ازدواج از امروز ششم مرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
عبدالناصر همتی با اشاره به برگزاری جلسه ای با علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزود: در هماهنگی که با وزیر اقتصاد انجام شد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج زوجین از امروز در تمام شعب بانک ملی آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در این مرحله بانک ملی تا پایان شهریور ماه حداقل 300 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت خواهد کرد.

همتی تصریح کرد: این تسهیلات با توجه به احساس نیاز مردم و به افرادی که در لیست انتظار قرار دارند، پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک ملی با اشاره به تاکید رییس جمهوری به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در ایام عید فطر، گفت: بانک ملی در این زمینه پیشقدم شده و با هماهنگی وزیر اقتصاد این تسهیلات را پرداخت می کند.

وی با بیان آنکه بانک ملی از ابتدای سال جاری 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است، اظهار داشت: هم اکنون 200هزار نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج بانک ملی قرار دارند و میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای این امر بیش از تعداد افراد در صف است.

همتی در پایان از عموم مردم خواست تا باافتتاح حساب قرض الحسنه و واریز تنها 50 هزار تومان دراین حساب به تجمیع منابع قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات آن کمک کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین