|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
تیم‌های ماشین آلات و آمبولانس اورژانس در شهر سی سخت مرکز شهرستان جهت پشتیبانی استقرار دارند همچنین دو تیم ۵ نفر امداد و نجات برای پشتیبانی گرو‌های اعزامی به محل حادثه در هلال احمر شهرستان مستقر هستند تا در صورت حوادث احتمالی کمک و امدادرسانی کنند.
 فرماندار شهرستان دنا از انتقال ۱۶ بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" به پایین ارتفاعات دنا خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛عباس بهشتی رو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی تعطیلات نوروز قریب به ۱۵۰ نفر نیرو‌های امداد و نجات از برخی استان‌های کشور با توجه به برنامه زمان بندی شده که هر استان دو تا سه روز در منطقه محل سقوط پرواز تهران -یاسوج مستقر شوند، حضور یافتند و کار جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: در پنج مرحله و در قالب ۱۶ بسته انتقال بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج را به پایین ارتفاعات دنا داشته ایم.

فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: از دو روز پیش تاکنون ۲۰ نفر از نیرو‌های امدادگر استان‌های زنجان، همدان و گروه کوهنوردی شهرستان دنا و نیروهیا هلال احمر شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات دنا در حال جستجو بقایای پیکر جانباختگان این پرواز هستند.

بهشتی رو تصریح کرد: تیم‌های ماشین آلات و آمبولانس اورژانس در شهر سی سخت مرکز شهرستان جهت پشتیبانی استقرار دارند همچنین دو تیم ۵ نفر امداد و نجات برای پشتیبانی گرو‌های اعزامی به محل حادثه در هلال احمر شهرستان مستقر هستند تا در صورت حوادث احتمالی کمک و امدادرسانی کنند.

وی ادامه داد: یک فروند بالگرد هلال احمر در شهر سی سخت مستقر است و کار انتقال نیرو و به ارتفاعات دنا و بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" را به پایین ارتفاعات دنا انجام می‌دهد.

فرماندار دنا عنوان کرد: عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج تا زمانی که تمام پیکر‌ها به پایین ارتفاعات دنا انتقال داده شوند ادامه خواهد داشت.

بهشتی رو بیان کرد: پیکر یکی از جانباختگان این سانحه هوایی که دیروز توسط نیرو‌های امدادی در محل سقوط پرواز "تهران – یاسوج" پیدا شده می‌توان گفت که سالم‌ترین پیکر نسبت به سایر پیکر‌هایی بود که تاکنون پیدا شده است.

وی اضافه کرد: ۱۶ بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" که طی این ایام به پایین ارتفاعات دنا منتقل شد، تحویل پزشکی قانونی استان شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین