کد خبر: ۲۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های سرکش آتش روبرو شدند که تمام قهوه خانه را در کام خود فرو برده بود.
 ‌مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن 10 نفر در حادثه آتش‌سوزی سنگین در یک قهوه خانه در بازار کیان اهواز خبر داد.

‌مقصود حق‌شناس اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 01:05 بامداد امروز (چهاردهم فروردین ماه) و گزارش وقوع حریق در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز واقع در نبش خیابان مدرس، بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند و ظرف چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی این قهوه خانه گسترده و سنگین بوده است، افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های سرکش آتش روبرو شدند که تمام قهوه خانه را در کام خود فرو برده بود.

حق شناس ادامه داد: آتش‌نشانان موفق به نجات شش نفر از شعله‌های گسترده این حریق شدند که همگی دچار مصدومیت‌هایی شده بودند. متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیار آتش‌نشانان 10 نفر از حاضران در انتهای قهوه خانه محبوس شدند و جان باختند. در عملیات اطفا حریق سه نفر از آتش‌نشانان نیز مصدوم شدند. عملیات اطفای حریق در 10 دقیقه انجام شد ولی نیروهای آتش نشانی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از کانال تلگرامی رسمی سازمان اورژانس کشور تا این لحظه در این حادثه 10 نفر کشته و 14 تن مصدوم شده‌اند.


سرپرست فرمانداری اهواز از افزایش تعداد جانباختگان حادثه آتش سوزی قهوه خانه ای در اهواز به ۱۱ نفر خبر داد.

نبی الله خون میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: قهوه ای خانه در اهواز شب گذشته به صورت عمد آتش گرفته است و تاکنون ۱۱ نفر در آن فوت شده اند.

وی افزود: یکی از مصدومان این حادثه لحظاتی پیش فوت کرد و تعداد فوتی های این حادثه به ۱۱ نفر رسید.

 هاشم عفراوی جوان ۱۹ساله که شب گذشته در حادثه آتش سوزی قهوه خانه نوراس منطقه کیان اهواز دچار ۷۰ درصد سوختگی شده بود ساعتی قبل در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت. 

در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه ای در شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

با بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر را به هویت «م – م» که مظنون اصلی آتش سوزی بوده را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین