|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۰۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
با گسترش حمل و نقل عمومی، ترافیک کاهش می‌یابد و در پی آن آلودگی هوا کم می‌شود. در این جهت می‌توان از روش‌های نوین استفاده شده در سایر کشورها الگوبرداری کنیم.
 رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه باید با فرآیندی کردن امور و مبارزه توامان و بدون تعارف با فساد در شهرداری و برخورد جدی با مفسدان، فساد را در شهرداری کاهش دهیم، گفت: مردم اگر عزم جدی مدیران شهری را در برخورد با فساد ببینند، می‌توانند اعتماد کنند.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح اولویت‌های مدیریت شهری در سال جدید اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مردم تهران را آزرده خاطر می‌کند موضوع ترافیک و آلودگی هوا است که با فاصله زیادی از مابقی مطالبات در صدر درخواست‌های مردمی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای حل ترافیک و آلودگی هوا که به هم مربوط هستند باید حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم گفت: با گسترش حمل و نقل عمومی، ترافیک کاهش می‌یابد و در پی آن آلودگی هوا کم می‌شود. در این جهت می‌توان از روش‌های نوین استفاده شده در سایر کشورها الگوبرداری کنیم.

فراهانی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهمی که داخل شهرداری تهران در سال جدید باید انجام داد، مساله مبارزه با فساد است، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها شهرداری تهران یکی از فاسدترین دستگاه‌ها است به گونه‌ای که نزدیک یک سوم مراجعان شهرداری در نظرسنجی تلفنی که به عمل آمد ابراز کردند که از آن‌ها تقاضای خلاف قانون شده است.

وی یکی دیگر از اولویت‌های سال جدید را غنا بخشیدن به فعالیت‌های شورا دانست و اظهارکرد: فعال شدن مرکز پژوهش‌های شورا می‌تواند نقش زیادی در پخته‌تر شدن لوایح و طرح‌های شورای شهر داشته باشد و به عنوان بازو در کنار اعضای شورا و کمیسیون‌ها فعالیت کند و نظرات مبتنی بر پژوهش خود را در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین