|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۰۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
ایتسونوری اونودرا، وزیر دفاع ژاپن در کنفرانس خبری هفتگی‌اش گفت: معتقدیم که این رزمایش‌ها در حجم مشابه سال‌های گذشته خواهد بود. به منظور اینکه کره‌شمالی واکنش مناسبی نشان دهد، این رزمایش‌ها از اهمیت مخصوصی برخوردار هستند.
 وزیر دفاع ژاپن امروز (جمعه) با استقبال از احیای برنامه‌ریزی شده مانورهای نظامی مشترک میان آمریکا و کره‌جنوبی، تاکید کرد این مانور سالانه که از یکشنبه آغاز می‌شود بر کره‌شمالی فشار می‌آورد تا برنامه تسلیحات هسته‌ای را کنار بگذارد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، ایتسونوری اونودرا، وزیر دفاع ژاپن در کنفرانس خبری هفتگی‌اش گفت: معتقدیم که این رزمایش‌ها در حجم مشابه سال‌های گذشته خواهد بود. به منظور اینکه کره‌شمالی واکنش مناسبی نشان دهد، این رزمایش‌ها از اهمیت مخصوصی برخوردار هستند.  

طبق گزارش پنتاگون، رزمایش میدان یک ماهه موسوم به عقاب جوان از یکشنبه آغاز می‌شود و مانور شبیه‌سازی شده اراده قاطع از اواسط آوریل برای دو هفته برگزار می‌شود. حدود ۲۴ هزار نیروی آمریکایی و ۳۰۰ هزار نیرو از کره‌جنوبی در این رزمایش‌ها حضور خواهند داشت. از سرگیری تمرین‌های مشترک پس از آن انجام می‌شود که سئول و واشنگتن ژانویه اعلام کردند این رزمایش‌ها را به تاخیر می‌اندازند چرا که المپیک زمستانی در کره‌جنوبی فوریه برگزار می‌شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین