|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۰۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود. بابت سعی و تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم. نیمه دوم تحت فشار بودیم و حتی شانس هم آوردیم.
 سرمربی تیم فوتال سایپا بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود و در نیمه دوم حتی شانس هم آوردیم.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود. بابت سعی و تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم. نیمه دوم تحت فشار بودیم و حتی شانس هم آوردیم.

او افزود: در نیمه اول باهوش و بهتر بازی کردیم و با شناخت پرسپولیس دو گل زدیم. حتی می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما از ضدحملات استفاده نکردیم. در نیمه دوم پرسپولیس حمله کرد اما ما متوقفش کردیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم سهمیه کسب کنیم.

او درباره اتلاف وقت بازیکنان سایپا گفت: من مخالف این مسائل هستم و در چند صحنه به بازیکنان اعتراض کردم. ما دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و بر اساس داشته‌هایمان بازی کردیم. ما حتی مجبور شدیم ترابی را تعویض اجباری کنیم. خدا را شکر بازبکنانمان جواب دادند و خوب بازی کردند. پرسپولیس و سایپا قابل مقایسه نیستند چه برسد به این که تقابل در ورزشگاه آزادی باشد. پرسپولیس قهرمان شده است و نیازی به معجزه ندارد. در یک صحنه فقط رضاوند آن کار را انجام داد که اگر این گونه نمی‌شد موقعیت پرسپولیس می‌توانست به گل تبدیل شود.

دایی درباره هدفش هم گفت: ما برای سهمیه می‌جنگیم و اهداف ما بزرگ است. اگر این اتفاق رخ دهد، مدیران سایپا کمک خواهند کرد تا تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم. با تلاش بچه‌ها مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد.

او همچنین درباره تقابل با پرسپولیس گفت: ما همه پرسپولیسی هستیم اما بازی مقابل ما فرق دارد. من دست تک تک هواداران را می‌بوسم و در هر بازی برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در آسیا موفق باشند.

دایی درباره درخشش رمضانی هم گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند. به نظرم او اکنون در ۴۰ تا ۶۰ درصد آمادگی‌اش است و هنوز تمام توانایی او را ندیده‌ایم. او می‌تواند با درخشش به یکی از بازیکنان خوب ایران تبدیل شود.

سرمربی سایپا درباره نحوه بازی تیم هم گفت: ما شناخت خوبی از پرسپولیس داشتیم و در این مدت روی نقاط ضعف و قدرتش تحقیق کردیم. می‌خواستیم در حداقل زمان به خط دفاع این تیم برسیم که دو گل ما نیز این گونه به ثمر رسید. من تمام بازی‌های پرسپولیس به ویژه بازی‌های آسیایی این تیم را نگاه می‌کردم و می‌کنم که نتیجه این آنالیزها باعث شد امروز بتوانیم برنده شویم.

او درباره آسیب دیدگی ترابی گفت: مصدومیت او قدیمی است و باز هم از مچ پا آسیب دید. امیدوارم مشکل او زودتر حل شود.

دایی در پایان گفت: من احترام زیادی برای کی‌روش قائل هستم. دوست دارم به تیم ملی کمک کنم. فوتبال ملی می تواند کاری کند که هر سیاست و پولی حتی هزاران میلیارد دلار نتواند انجام دهد. من دوست دارم آنها را کمک کنم اما ما یک سال زحمت کشیدیم و نتیجه ما در این چهار پنج بازی خلاصه می‌شود. من به بازیکنانم نیاز دارم. ان‌شاءالله لیگ و حذفی که تمام شود، ایرادی ندارد که بازیکنانم را در اختیار تیم ملی بگذارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین