|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره تبدیل‌شدن برخی باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها به کانون‌های مصرف موادمخدر بویژه شیشه هشدار داد: در بخش‌های نظارتی و پلیس اماکن ساختار و اطلاعات خوبی داشتیم و برخوردهای مناسبی نیز در این زمینه صورت گرفته است. اما معتقدم در حوزه‌های نظارتی غیر از پلیس باید دستگاه‌های دیگری هم گسترده‌تر فعالیت کنند.

سردار علی مویدی، درباره فعالیت باندی سودجویان در باشگاه ها و آرایشگاه ها نیز اظهارکرد: در مواردی که با آنان برخورد کرده ایم، بعضی از افراد بوده اند که فعالیت باندی نیز داشته اند که باندهای آنان از سوی پلیس متلاشی شده است.

مویدی با تاکید بر اینکه به عنوان پلیس در آرایشگاه ها برای خانواده ها و بانوان احساس خطر می کنیم،گفت: پیشتر هم تاکید کرده ایم که این احساس خطر صرفا یک احساس محض نیست، بلکه بر اساس اطلاعات موثقی است که در اختیار ما قرار دارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از بخش های نظارتی و اصناف خواست نظارت بیشتری بر آرایشگاه ها و به ویژه آرایشگاه های زنانه داشته باشند.

وی درباره رایزنی های پلیس با حوزه های مختلف اصناف نیز اظهارکرد: بخش های مختلف ناجا با اصناف مرتبط جلسات مختلفی را برگزار کرده و اقداماتی نیز انجام شده، اما این اقدامات کافی نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین