کد خبر: ۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
حجت الله ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی و علی مراد خانی به عنوان معاون امور هنری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده اند.
علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی علی مرادخانی را به عنوان معاون امور هنری این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رشته‌های مختلف هنری به موجب این حکم به سمت معاون امور هنری منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد در رونق بخشیدن به فعالیت‌های هنری، حمایت از تولید آثار و محصولات هنری، تقویت نهادهای صنفی و توسعه حضور فرهنگی هنری ایران در جهان موفق و موید باشید.
علی جنتی همچنین  طی حکمی «حجت الله ایوبی» را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمائی و سمعی و بصری منصوب کرد.

 در متن حکم علی جنتی خطاب به ایوبی آمده است:

نظر به مراتب علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سینمائی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و توانمند در رشد و اعتلای سینمای متعهد ایران، تقویت انسجام در حوزه هنر هفتم، ایجاد فرصت‌های جدید برای حضور فعال در جشنواره‌های بین المللی، پرورش استعدادهای جوان، حمایت از آثار برجسته سینمائی و بازنگری در ساختار مدیریت سینمائی موفق و موید باشید.

(حجت‌اللّه ایوبی) از سال ۱۳۸۸ رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو بوده است.

حجت‌اللّه ایوبی دارای مدارک کار‌شناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون ۲ و نیز مدرک کار‌شناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است.

ایوبی سمت‌هایی چون مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر کل پژوهش‌های سیاسی سازمان صدا و سیما، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، معاونت اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین