|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۲۰۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی قرار است 7 فروردین رسما معرفی شوند. این غول تکنولوژی چینی هم کمپین تبلیغاتی عجیب و تهاجمی برای آن‌ها راه انداخته است.
 پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی قرار است 7 فروردین رسما معرفی شوند. این غول تکنولوژی چینی هم کمپین تبلیغاتی عجیب و تهاجمی برای آن‌ها راه انداخته است.

هوآوی را باید یکی از تأثیرگذارترین سازندگان مدرن گوشی‌های همراه بدانیم که به سرعت در حال طی کردن مسیر پیشرفت است؛ اما این غول تکنولوژی چینی همچنان سومین رتبه را دارد و در رده بندی بعد از سامسونگ و اپل قرار گرفته است. از طرفی این سازنده استراتژی بازاریابی تهاجمی شدیدی در پیش گرفته است. تازه‌ترین کمپین تبلیغاتی حضوری هوآوی برای پرچمداران P20 و P20 Pro آن در انگلیس هم گواه همین استراتژی هستند.



این گوشی‌ها قرار است به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه فوق العاده‌ای مجهز شوند و هوآوی هم حالا کامیون‌ها و کامیونت‌های تبلیغاتی‌شان را در مقابل درب‌های فروشگاه‌های رسمی اپل و سامسونگ پارک کرده است. روی بنرهای تبلیغاتی بسیار بزرگ ماشین‌های مذکور کلمه‌های "Wait” و "Be patient” دیده می‌شود و به شکل نامحسوسی هم به هوش مصنوعی اشاره شده است. حروف AI که نشان دهنده هوش مصنوعی هستند، به رنگ قرمز از درون این کلمه‌ها برجسته‌تر به نمایش درآمده‌اند.



علاوه بر ماشین‌های بزرگ تبلیغاتی، گرافیتی تبلیغاتی هم روی سنگ فرش ورودی درب فروشگاه‌‌های سامسونگ و اپل دیده می‌شود. در این گرافیتی نوشته شده است Renaissance is coming و احتمالا به قابلیت‌های ویژه عکاسی و ویژگی پرتره در دوربین P20 اشاره دارد. تنها چند روز دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران تازه هوآوی باقی مانده است و این سازنده هم در مقابل برترین کمپانی‌های جهان ظاهرا چندان متواضع به نظر نمی‌رسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین