|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۰۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آرامش حاکم بر بازار محصولات پروتئینی پرمصرف مردم در تعطیلات نوروز ۹۷ خبر داد و گفت که با اقدامات صورت گرفته، زمینه دسترسی به گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب برای عموم مردم فراهم است.
 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حمید ورناصری اظهار داشت: امسال به واسطه برنامه ریزی مناسب وزارت جهاد کشاورزی و اقدامات موثر شرکت پشتیبانی امور دام کشور در زمینه تامین گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ،آرامش بر بازار محصولات پروتئینی پرمصرف مردم در تعطیلات نوروز ۹۷ حاکم است و زمینه دسترسی به گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب برای عموم مردم فراهم می باشد.

وی با اشاره به ادامه روند توزیع اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد:علاوه بر مراکز عرضه، توزیع گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ از طریق خودروهای سیار با نصب پلاکارد در سطح شهر نیز انجام می شود.

ورناصری تصریح کرد: با توجه به و نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی استمرار تامین گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ مورد نیاز کشور از طریق تولیدات داخلی خواهد بود.

وی میزان نیاز کشور به گوشت قرمز را سالانه ۹۴۰ هزار تن عنوان کرد و افزود: ۹۰ درصد گوشت قرمز مصرفی مردم از طریق تولیدات داخل تامین می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص گوشت مرغ و تخم مرغ یادآور شد:با تغییر فصل و افزایش دما و با توجه به کند شدن روند بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و کمتر شدن تقاضای بازار تامین این اقلام و همچنین تنظیم بازار آن نیز با سهولت بیشتری صورت می گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین