|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۰۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ضمن محکوم کردن اقدام عربستان در گشودن آسمان خود به روی هواپیماهای هند که مقصدشان تل‌آویو است، آن را اهانت به احساسات مسلمانان و خیانت به آرمان فلسطین دانست.
 سازمان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، فرماندهی کل در بیانیه‌ای به اقدام عربستان در گشودن آسمان خود به روی پروازهایی که مقصد آن‌ها سرزمین‌های اشغالی است، واکنش نشان داد.

این سازمان پنجشنبه ضمن محکوم کردن این اقدام عربستان تأکید کرد که «استفاده شرکت هواپیمایی هند از آسمان عربستان به مقصد فلسطین اشغالی، اهانت به احساسات مسلمانان است».

شکرت هواپیمایی هندوستان (ایر ایندیا) امروز اولین پرواز خود به مقصد تل‌آویو را با استفاده از آسمان عربستان از سر گرفت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ خود تأکید کرد: «عربستانی که رسما ائتلاف عربی ائتلاف ایجاد کرده، به امت مسلمان و مسائل آن و در رأس آن آرمان فلسطین خیانت کرده است».

این جبهه قراردادهای میلیاردی اخیر عربستان با آمریکا و تلاش ریاض برای عادی سازی روابط با تل‌آویو را محکوم کرد و اعلام داشت که این اقدام‌ها در مقابل حفظ تاج و تخت محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان است.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: «جنایت‌هایی که به اسم انقلاب و آزادی در یمن، سوریه و لیبی می‌شود، از سوی ائتلاف عربستان تغذیه و حمایت می‌شود».
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین