|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۰۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ازترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس خبر داد.
 رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ازترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که هم‌اکنون شاهد بارش باران در محور گرمی- بیله سوار در استان اردبیل هستیم.
وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:‌ رصد مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور نشان می‌دهد که در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 11 ترافیک سنگین و در محدوده های آدران، عسل کوچ، تونل شماره پنج، تونل‌شماره هفت، سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ و دهانه جنوبی ترافیک نیمه‌سنگین است و در طول محور نیز  تردد خودروها پرحجم  اما روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده های لاسم، آب اسک، گزنک، تونل وانا ولاریجان نیز ترافیک نیمه سنگین  است، افزود: در طول محور هزار نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه را پر حجم و روان اعلام کرد و گفت: ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس تا مهر ویلا و نیز باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که ترافیک در آزادراه  تهران-قم در غرب استان تهران نیز پرحجم و روان است و در طول آزادراه ساوه-تهران وضعیتی مشابه حاکم است.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار سنگین و در طول محور پر حجم و روان گزارش شده است و در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز جو آرام و ترافیک روان است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین