|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۰۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
معاون حمل و نقل ترافیک اولویت‌های این معاونت در سال جدید را تشریح کرد.
 معاون حمل و نقل ترافیک اولویت‌های این معاونت در سال جدید را تشریح کرد.

محسن پورسیدآقایی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح اولویتهای معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: توسعه و راه اندازی خط شش و هفت مترو از مهمترین اولویت ‌های سال جدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه تامین ناوگان مورد نیاز مترو و خرید واگن ها در اولویت قرار دارد افزود: مجموعا مترو تهران به ٢٠٠٠ واگن احتیاج دارد که به تازگی مناقصه بین المللی ٦٣٠ دستگاه واگن مترو متعلق به تهران تعیین تکلیف شد و امید است در سال جاری وضعیت ٤٢٠ واگن دیگر نیز از سوی وزارت کشور تعیین تکلیف شود.

پورسیدآقایی با بیان اینکه در سال٩٧ سعی می‌کنیم با انعقاد قراردادهای باقی مانده، مشکل تامین واگن را به صورت زیربنایی حل کنیم افزود: توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اولویت دیگر معاونت حمل و نقل است و خوشبختانه قرار است ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای کل شهرداری ها از سوی دولت خریداری شود که از این میان١٠٠٠ دستگاه اتوبوس متعلق به تهران است.

وی افزود: همچنین شهرداری در نظر دارد با کمک وزارت نفت از محل صرفه جویی در مصرف سوخت نسبت به خرید اتوبوس جدید اقدام کند که این اقدامات مهمی است چراکه حدود پنج سال است که حتی یک اتوبوس به تهران داده نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین