|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۰۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان فوتبال ایران همچون سایر ایرانیان در لحظه تحویل سال کنار سفره هفت سین نشستند تا بهترین‌ها را برای ایران و مردم ایران آرزو کنند.
 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان فوتبال ایران همچون سایر ایرانیان در لحظه تحویل سال کنار سفره هفت سین نشستند تا بهترین‌ها را برای ایران و مردم ایران آرزو کنند.

در این مراسم پس از تحویل سال و مراسم‌های معمول، کارلوس کی‌روش و محمدرضا ساکت برای اعضای کادر فنی و بازیکنان صحبت کردند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به آغاز سال جدید شمسی گفت: آقایان! یک سال نوی دیگر و یک روز دیگر کنار هم هستیم و کم کم یک ذره پیر می‌شوم (با خنده). سالی دو بار جشن می‌گیرم، یکی سال نو میلادی و یکی هم سال نو ایرانی. برای تک تک شما از طرف خودم و از طرف اعضای کادر آرزوی فصل بهار بسیار خوبی را آرزو دارم. امیدوارم بهترین سال برای همه شما و مردم ایران باشد. بیش از هر جیز دیگری برای شما آرزوی صلح، آرامش و سلامتی دارم. اینها که باشد بقیه چیزها درست می‌شود.

کی‌روش افزود: برای شما، خانواده‌های عزیزتان، دوستان و آشنایان‌تان آرزوی بهترین سال را دارم. سال 97 سال بسیار مهمی به لحاظ فوتبالی برای همه ماست و امیدوارم بتوانیم موفقیت بسیار بزرگی را در این سال تجربه کنیم. امیدوارم خداوند بزرگ هم مثل همیشه کنارمان باشد تا بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

وی با اشاره به سال 1396 گفت: سال قبل، سال بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم امسال هم سال بسیار خوبی برای همه شما در زندگی شخصی و زندگی حرفه‌ایتان باشد.
پس از پایان صحبت‌های سرمربی تیم ملی، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال هم ضمن تبریک سال نوی به همه ایرانیان به ویژه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی گفت: بهترین تبریکات را به نمایندگی از فدراسیون فوتبال، هیات رییسه فدراسیون، ریاست محترم فدراسیون فوتبال و همه خانواده بزرگ فوتبال به شما قهرمانان و چهره‌های برتر فوتبال ایران به خصوص کادر ارزشمند تیم ملی و آقای کی‌روش و همکاران‌شان اعلام می‌کنم و آرزو دارم سال 1397 سالی توام با سلامتی و موفقیت برای تک تک شما عزیزان باشد.

وی با اشاره به جشن تحویل سال 1396 در قطر گفت: سال قبل در قطر چنین مراسمی را با تمرکز و حساسیت پشت سر گذاشتیم و دست در دست هم از همه مشکلات و کمبودها عبور کردیم و امروز کنار هفت سین مردم بزرگ ایران، دسته گل صعود به جام جهانی را شما قهرمانان با اندیشه‌های آقای کی‌روش به هشتاد و یک میلیون ایرانی تقدیم کردید. ما به افتخار شما دست می‌زنیم.

پس از پایان صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال، عیدی از طرف فدراسیون فوتبال و توسط محمدرضا ساکت و کارلوس کی‌روش به اعضای تیم ملی هدیه شد. سپس بازیکنان و کادر عکسی به یادگار گرفتند و تنها دقایقی پس از این مراسم هتل محل اقامت خود را برای انجام تمرین ترک کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین