|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۰۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
گوگل ساعاتی پیش قابلیت Google Play Instant را معرفی کرد، خصوصیتی جدید در این فروشگاه اپلیکیشن که به گیمرها اجازه می دهد تعداد مشخصی از بازی های اندرویدی را بدون نیاز به نصب، بازی کنند.
 گوگل ساعاتی پیش قابلیت Google Play Instant را معرفی کرد، خصوصیتی جدید در این فروشگاه اپلیکیشن که به گیمرها اجازه می دهد تعداد مشخصی از بازی های اندرویدی را بدون نیاز به نصب، بازی کنند.



به عبارت دقیق تر، در عین این که می توانید از بازی روی موبایل تان لذت ببرید کیلوبایتی از حافظه تان هم برای نصب این بازی ها اشغال نخواهد شد. این خصوصیت در پی اضافه شدن قابلیت Instant Apps به گوگل پلی افزوده شده که از سال گذشته تا امروز، تجربه مشابهی را برای اپلیکیشن های اندرویدی فراهم می کند.

اما حالا و با ارائه چنین قابلیتی برای بازی ها، گوگل پلی تجربه امتحان محصولات اندرویدی بدون نیاز به دانلود و نصب را به تکامل رسانده است. گفتنی است که قابلیت Play Instant هنوز در مرحله بتا به سر می برد، به همین خاطر فعلا شاهد پشتیبانی آن از تعداد محدودی بازی اندرویدی هستید.

این بازی ها شامل موارد زیر می شوند:

Clash Royale
Words with Friends 2
Bubble Witch 3 Saga
Final Fantasy XV: A New Empire
Solitaire
Mighty Battles

مدیران محصولات گوگل پلی در مصاحبه ای با وبسایت منبع این خبر، از همکاری خود با توسعه دهندگان نام آشنایی مثل Zynga و Unity برای آوردن بازی های بیشتر به این سرویس در سال جاری میلادی خبر داده اند.

به عقیده گوگل، قابلیت Play Instant می تواند در حل یکی از بزرگترین مشکلات توسعه دهندگان بازی ها مفید و مثمر ثمر باشد، و آن هم چیزی نیست جز از دست دادن کاربر. تعداد قابل توجهی از مردم در عین نصب اپلیکیشن ها هرگز به طور جدی روی آن ها وقت نمی گذارند و این می تواند به معنای کاهش درآمد توسعه دهندگان از تبلیغات باشد، ضمن این که کاربران هم ممکن است یک بازی خوب و سرگرم کننده را از دست بدهند.

البته باید بدانید که Play Instant نمی گذارد که یک بازی را به طور کامل تجربه کنید، بلکه صرفا تعدادی از مراحل آن را برایتان آزاد می کند که اگر در صورت تست به بازی علاقه مند شدید برای دانلود نسخه کامل ترغیب شده و آن را خریداری نمایید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین