|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
تهران را می‌توان شهر عجایب دانست. شهری که مشکلات اقتصادی در آن باعث شده مشاغل عجیب و خاصی در آن ایجاد شود. تازه ترین این مشاغل، همراهی بیمار است.
تدبیر و امیدچند هفته پیش بود که نشریه همشهری جوان در تهران پرونده‌ای برای مشاغل عجیب تهیه کرد و در آن از مشاغلی چون فروش شماره بازیگران و چند شغل دیگر یاد کرد. حال در یکی از خیابان‌های تهران، آگهی یک شغل دیگر به چشم می‌خورد.

در این آگهی بیان شده که فرد یا افرادی حاضرند همراهی بیمار شما را در بیمارستان به عهده بگیرند. فرد صاحب تلفن این آگهی در گفتگو با خبرنگار دانا گفت که هزینه این کار به صورت ساعتی، 4 هزار تومان و به صورت روزانه 70 هزار تومان است. او گفت که نوع بیماری هیچ تاثیری در میزان هزینه ندارد و حتی برای بیماری‌هایی که نیاز به مراقبت بهداشتی بیشتر دارد نیز همین مبلغ کافی است.



البته باید در نظر داشت که خانواده بیمار مجبورند هزینه اقامت همراه در بیمارستان را نیز پرداخت کنند که برای بیمارستان‌های مختلف، قیمت‌های گوناگون و بعضا نجومی دارد.

آگهی دهنده که یک مرد بود گفت در صورت درخواست مشتری برای همراه زن، این امکان وجود دارد با این تفاوت که زنان حاضر به اقامت در بیمارستان برای همراهی بیمار در شب نمی‌شوند.

این آگهی اگرچه نشانی از عدم وجود مشاغل عجیب در فضای بیکاری و شرایط سخت اقتصادی موجود دارد اما نشانی هم از بی توجهی نزدیکان بیماران به وضعیت آنان دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین