|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۰۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
میلیون‌ها پناهجو در اردوگاه‌های جهان وجود دارند و نیروهای مسلح ما تلاش می‌کنند کشور را از این سرنوشت نجات دهند و در حال حاضر هیچ کسی جرات تعرض به مصر را ندارد.
 رئیس جمهور مصر با تاکید بر ادامه عملیات نیروهای این کشور در مبارزه با تروریسم و اعلام آمادگی برای شرکت در این مبارزه، از مردم مصر برای حضور چشمگیر در انتخابات دعوت کرد.

به نوشته روزنامه الیوم السابع - چاپ مصر - عبد الفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر در سخنرانی که در بیست و هفتمین همایش فرهنگی نیروهای مسلح این کشور داشت، ضمن اعلام آمادگی‌اش برای مشارکت در نبرد با تروریسم در کنار نیروهای دلاور این کشور تاکید کرد: مصر در حال حاضر با دشمنانی بدتر و ستمکارتر از خوارج در راه خدا مبارزه می‌کند.

سیسی اظهار داشت: میلیون‌ها پناهجو در اردوگاه‌های جهان وجود دارند و نیروهای مسلح ما تلاش می‌کنند کشور را از این سرنوشت نجات دهند و در حال حاضر هیچ کسی جرات تعرض به مصر را ندارد.

سیسی در ادامه از مردم مصر خواست در پاسخ به حملات تروریستی و کشته شدن افراد بی‌گناه  در انتخابات ریاست جمهوری در اواخر مارس جاری حضور چشمگیری داشته باشند.

نیروهای مسلح مصر در عملیات گسترده‌ای علیه گروه‌های تروریستی در شبه جزیره سینا فعال هستند.

این عملیات که در تاریخ نهم فوریه گذشته آغاز شده، برای تعقیب و بازداشت تروریست‌ها و ناقضان قوانین در شبه جزیره سینا ادامه دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین