|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۷
کد خبر: ۲۰۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
مرد مدعی شد که در همان روز مقدار ۶/۵ کیلو طلای ۱۸ عیار آب شده از چند طلا فروشی بازار خریداری کرده و به روال همیشه از طریق مترو ۱۵ خرداد به سمت مترو شاهد رفته است.
 رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی توضیحاتی را درباره سرقت مسلحانه 4 کیلو طلا در عوارضی تهران - قم مطرح کرد.

در پی انتشار خبری مبنی بر سرقت کیف حامل 4 کیلو طلا در عوارضی تهران - قم، سرگرد محمدرضا ملکوتی رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد و گفت: ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه ۹۶/۱۲/۵ فردی ۴۳ ساله اهل اصفهان به کلانتری مراجعه و بیان کرد چندین سال است برای خرید طلا به بازار تهران مراجعه می‌کنم‌.

وی ادامه داد: مرد مدعی شد که در همان روز مقدار ۶/۵ کیلو طلای ۱۸ عیار آب شده از چند طلا فروشی بازار خریداری کرده و به روال همیشه از طریق مترو ۱۵ خرداد به سمت مترو شاهد رفته است.

ملکوتی در ادامه گفت: مرد پس از خروج از مترو سوار بر یک ون تاکسی می‌شود و پس از طی مسافت کوتاهی یک دستگاه سمند با ۳ سرنشین، ناگهان با پیچیدن جلوی خودرو ون موجب متوقف او می‌شوند و سرنشینان سمند به زور اسلحه مرد را سوار خودروشان می‌کنند و پس از به سرقت بردن طلاها او را در خیابان‌های اطراف باقرشهر پیاده می‌کنند. مالباخته در تحقیقات عنوان کرد ۵ سال پیش نیز در قم همین اتفاق برایش رخ داده و پرونده در پلیس آگاهی پایتخت تحت رسیدگی است.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین