|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۲۰۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه فعالیت و حضور موثر زنان در جامعه فراهم شد و این طیف در عرصه های مختلف به خوبی ایفای نقش کردند.
 فائزه ساداتی با حکم استاندار به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان منصوب شد.

فرماندار همدان روز پنجشنبه در جمع کارکنان فرمانداری این شهرستان گفت: بر اساس چارت جدید سازمانی که از وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده است، در برخی فرمانداری ها معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی به 2 معاونت تقسیم می شود.

علی تعالی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به استفاده از ظرفیت بانوان در سطوح مدیریتی توجه ویژه دارد، افزود: در این راستا مدیریت ارشد استان نیز انتخاب مدیران از بین بانوان را مد نظر قرار داده است.

وی یادآوری کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه فعالیت و حضور موثر زنان در جامعه فراهم شد و این طیف در عرصه های مختلف به خوبی ایفای نقش کردند.

فرماندار همدان، نظم، جدیت و مسئولیت پذیری را از جمله ویژگی های برجسته بانوان در سطوح مدیریتی برشمرد و افزود: هر جا مسئولیتی به بانوان واگذار شده کمتر شاهد آسیب های اداری و کاری بوده ایم.

تعالی گفت: کارکنان فرمانداری همدان از تخصص و توانایی بسیاری بالایی برخوردار هستند به گونه ای که براحتی می توانند عهده دار مسئولیت های بالاتری باشند.

وی با عنوان اینکه برای اولین بار از یک زن در سمت معاون فرماندار مرکز استان منصوب می شود خواستار توجه به کارگروه های تخصصی حوزه برنامه ریزی توسط این مسئول شد.

فرمانداری شهرستان همدان با تغییر چارت سازمانی دارای معاونت سیاسی - اجتماعی، برنامه ریزی - توسعه و امور عمرانی شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین