|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۰۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه عملیات خود را در غوطه شرقی ادامه داده و توانستند کنترل منطقه حوش المبارکه و تعدادی از زمین های کشاورزی در شرق منطقه الریحان را به دست بگیرند. با پیشروی ارتش سوریه، ترس و ناامیدی بر گروه های تروریستی سایه افکنده است.
 پیشروی ارتش سوریه و تسلط بر مناطق جدید در غوطه شرقی و عملیات این نیروها ضد تروریستها در حمص از جدیدترین اخبار میدانی سوریه است.

به نقل از المنار، منابع سوری اعلام کردند: در عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی در منطقه التصفیه واقع در حومه شمال شرقی حمص دست کم  ۳۰ تروریست کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه عملیات خود را در غوطه شرقی ادامه داده و توانستند کنترل منطقه حوش المبارکه و تعدادی از زمین های کشاورزی در شرق منطقه الریحان را به دست بگیرند.  با پیشروی ارتش سوریه، ترس و ناامیدی بر گروه های تروریستی سایه افکنده است.

از سوی دیگر رئیس مرکز روسی آشتی ملی مستقر در سوریه اعلام کرد که دست کم ۷۵۰ تن از ساکنان استان حلب از طریق گذرگاه انسانی ادلب به منازل خود در این استان بازگشتند.

در همین حال؛ بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه دست کم ۴۳۷ غیر نظامی از شهر دوما واقع در غوطه شرقی دمشق از طریق گذرگاه های انسانی خارج شده اند.

فرحان حق سخنگوی دبیر کل سازمان ملل نیز اعلام کرد که این سازمان تلاش خود را برای ممانعت از وقوع درگیری میان کشورهای بزرگ در سوریه به کار می گیرد. این سخنان در واکنش به مواضع اخیر روسیه و آمریکا در قبال سوریه گفته شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین