|
|
امروز: چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
چهار سال پیش شما تصمیمی تاریخی اتخاذ کردید و سواستوپل و کریمه به وطن اصلی‌شان، به خانه مشترک‌مان، به سرزمین مادری‌مان روسیه بازگشتند.
 رییس جمهوری روسیه در جریان گردهمایی میهن‌پرستان افراطی به مناسبت الحاق شبه‌ جزیره کریمه سخنرانی کرد و ساکنان این منطقه را آماده حضور در انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه آتی کرد.

به گزارش ایسنا، بود، این رهبر از ۱۹۹۹ در راس قدرت روسیه است و انتظار می‌رود برای چهارمین دور ورود به کرملین پیروز شود.

الگا اورلووا، یکی از ساکنان کریمه می‌گوید هرگز فکر نمی‌کرده است که روزی در شبه جزیره کریمه بتواند به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه رای بدهد. او می‌گوید این سورئال است مثل یک فانتزی. ما هنوز بابت پیوستن به روسیه خوشحالیم. او یکی از ۱۵ هزار ساکن شبه جزیره کریمه است که از ولادیمیر پوتین در شهر بندری سواستوپل استقبال کرد. آنها ساعت‌ها منتظر رهبر روسیه بودند، اما پوتین پس از حضور سخنرانی کوتاهی داشت.

او گفت: چهار سال پیش شما تصمیمی تاریخی اتخاذ کردید و سواستوپل و کریمه به وطن اصلی‌شان، به خانه مشترک‌مان، به سرزمین مادری‌مان روسیه بازگشتند.

رهبر روسیه پس از آنکه از آغاز سال ۲۰۱۴ ستایش کرد از صحنه خارج شد و گفت: از تمامی شما بسیار متشکرم همه شما را از راه دور در آغوش می‌گیرم. به زودی شما را می‌بینم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین