|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
رئال مادرید پس از مدت ها با یک مجموعه کامل و بدون هیچ مصدومی تمرین کرد.
  رئال مادرید پس از مدت ها با یک مجموعه کامل و بدون هیچ مصدومی تمرین کرد.

فصل که شروع شد، یکی از معضلاتی که برای زیدان عنوان می شد، استفاده یا عدم استفاده از مثلث BBC در ترکیب ثابت بود. معضلی که خیلی زود برطرف شد چرا که رونالدو در هفته های ابتدایی با محرومیت انضباطی روبرو شد و سپس مصدومیت های متوالی گریبان بیل و بنزما را گرفت.

در یکی دو ماه اخیر اما زیدان نشان داد که الزامی در استفاده از این مثلث نمی بیند و بعضا گرت بیل و بنزما را نیمکت نشین نیز کرده است.

تمرین امروز رئال در حالی برگزار شد که وایه خو و سبایوس، دو بازیکن رئال که در هفته های گذشته مصدوم بودند نیز در آن حضور داشتند و به این ترتیب مجموعه ای کامل اکنون در اختیار زیرو است. اتفاقی که ماه ها شاهدش نبودیم. کروس، مودریچ و مارسلو نیز که چندی پیش مصدوم بودند، حالا آن را به فراموشی سپرده اند.

رئال یکشنبه شب در برنابئو میزبان خیرونا است. تیم کوچک کاتالانی که در بازی رفت 2-1 موفق به شکست کهکشانی ها شد و حالا باید منتظر انتقام قهرمان اروپا باشد.

زیدان در چنین شرایطی باید 18 بازیکن را برای بازی پیش رو معرفی کند و با توجه به اینکه تمام بازیکنانش آماده به نظر می رسند، معضلات فکری زیزو بار دیگر بازگشته اند و سرمربی فرانسوی بدون شک برای انتخاب 18 بازیکن بازی با خیرونا مشکلات خاص خود را خواهد داشت. یک دغدغه جذاب و شیرین برای زیدان.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین