|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۰۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
پورکیانی با اشاره به خروج پرتفوی بنیاد شهید از شرکت اعلام کرد با تلاش کارکنان و شبکه فروش توانسته‌ایم در آمار ۱۱ ماهه، رشد مثبت داشته باشیم و این نشان‌دهنده مدیریت درست ریسک و خوب پرتفوی از طریق صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای است.
طرح ویژه شعب کشیک نوروز ۱۳۹۷ در ساختمان مرکزی بیمه ایران و با حضور محسن پورکیانی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل، عباس فراشیانی مدیرکل بیمه‌های اتومبیل، خسرو حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و شعب، همچنین مدیران استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، خوزستان و مازندران به‌صورت ویدیو کنفرانس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران در این جلسه پس از ارائه نقطه نظرات مدیران استانی و ستادی، مدیرعامل بیمه ایران با اعلام اینکه مشتری مداری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه ایران است خاطرنشان کرد: در همه دوره‌ها رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی وجود داشته است اما اکنون با گسترش شبکه‌های مجازی این رقابت بیشتر از قبل شده است بنابراین باید مزیت رقابتی برای شرکت ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مزایای رقابتی بیمه ایران وجود خسارت سیار است و مدیران با انتخاب افراد کیفی و دادن آموزش‌های مناسب می‌توانند رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان را بیشتر جلب کنند.

پورکیانی با اشاره به خروج پرتفوی بنیاد شهید از شرکت اعلام کرد با تلاش کارکنان و شبکه فروش توانسته‌ایم در آمار ۱۱ ماهه، رشد مثبت داشته باشیم و این نشان‌دهنده مدیریت درست ریسک و خوب پرتفوی از طریق صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای است.

در ادامه این جلسه خسرو حقیقی پناه با ارائه آمار عملکرد بیمه ایران در طرح سال گذشته افزود: طرح کشیک نوروزی طی ۸ روز کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ صرفاً در رشته بیمه‌ای خسارت اتومبیل در واحدهای پرداخت خسارت شرکت در مراکز استان و شعب تخصصی پرداخت خسارت شامل مجتمع فاطمی، پایانه غرب، پایانه شرق، شعبه بعثت و اسلام‌شهر اجرا خواهد شد.

همچنین واحد پرداخت خسارت سیار در ۸ گروه در نقاط مختلف شهر و مبادی ورودی و خروجی با هماهنگی پلیس راهور مستقر و از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ خدمات موردنیاز بیمه‌گذاران را ارائه خواهند نمود.

عباس فراشیانی نیز در این جلسه از مدیران استان‌ها خواست تلاش کنند در این ایام با به‌کارگیری تمهیدات لازم در صورت وقوع حادثه، پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرارگرفته و برای جلب رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان خسارت وارده جبران و به‌حساب آنان واریز گردد و حتی‌المقدور از ارسال پرونده‌ها به ستاد جلوگیری شود.


وی در ادامه افزود: برای این منظور با صدور بخشنامه‌ها، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است مدیران استانی اختیارات بیشتری برای تصمیم‌گیری داشته باشند.

فراشیانی با اعلام تلفن پیشخوان بیمه ایران با شماره ۰۹۶۶۸ از همه مردم درخواست کرد در صورت لزوم با این شماره تماس بگیرند تا به نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات هدایت‌شده و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین