|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۰۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
وصول مطالبات شرکت های بیمه باید از اولویت های اول مدیران شرکتهای بیمه باشد و در سندیکا برای نحوه رفتار با بیمه گذاران بدحساب توافقات لازم انجام شود و برای دریافت مطالبات که بخش زیادی از منابع سرمایه گذاری را در بردارد، تدبیری اندیشیده شود.
رئیس کل بیمه مرکزی از رشد ۲۲ درصدی حق بیمه در ۱۱ ماه گذشته سال جاری خبر داد.

 به نقل از بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی صبح امروز در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران عامل شرکت های بیمه گفت: طبق آخرین گزارش ها رشد ۲۲ درصدی حق بیمه در ۱۱ ماهه امسال نسبت به سال گذشته نشان از توسعه خوب صنعت بیمه کشور است و رشد واقعی بیمه نامه ها نیز بیانگر رشد حقیقی مناسب بازارصنعت بیمه است.

رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست افزود: وصول مطالبات شرکت های بیمه باید از اولویت های اول مدیران شرکتهای بیمه  باشد و در سندیکا برای نحوه رفتار با بیمه گذاران بدحساب  توافقات لازم انجام شود و برای دریافت مطالبات که بخش زیادی از منابع سرمایه گذاری را در بردارد، تدبیری اندیشیده شود.

همتی تاکید کرد: رعایت حقوق ومنافع مشترک شرکت های بیمه از وظایف اصلی سندیکای بیمه گران ایران است که مستلزم تعامل مستمر مدیران عامل شرکت های بیمه در سندیکا است.

رئیس شورای عالی بیمه گفت: شرکت های بیمه در پروژه هایی که بازدهی ندارند، نباید سرمایه گذاری کنند. سودآوری شرکتهای بیمه به دو عامل عملکرد مدیران عامل شرکتهای بیمه و عملکرد سندیکا مرتبط است. وظیفه مدیریت، حفظ و افزایش پرتفوی با رعایت نرخ های فنی، دریافت به موقع حق بیمه ها و سودآوری برای شرکت و تلاش برای ترغیب سهامداران جهت افزایش سرمایه است.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر افزایش سطح توانگری مالی شرکت های بیمه تاکید کرد و گفت: شرکتهای خصوصی بیمه که تمایل به تداوم صدور بیمه شخص ثالث درسال آینده دارند باید توانگری خود را حداقل درحد سطح ۲ برسانند.

همتی در پایان از تلاش مدیران شرکتهای بیمه درسال ۹۶بابت خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم خصوصا در جریان خسارتهای متعدد وسنگین سال قدردانی کرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین