|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۰۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
لایحه «درآمدهای پایدار شهرداریها» بعد از ۳۴ سال، در کمیسیون های مربوطه دولت و همچنین رفت و برگشت بین وزارت خانه های امور اقتصاد و دارائی و کشور بررسی و تدوین و سرانجام آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی شده است.
مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از نامه شهردار تهران به رئیس‌جمهور درخصوص ارائه پیشنهادات اصلاحی در لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها خبر داد.

 کمال مرادی درباره نامه شهردار تهران به رییس جمهور اظهار داشت: لایحه «درآمدهای پایدار شهرداریها» بعد از ۳۴ سال، در کمیسیون های مربوطه دولت و همچنین رفت و برگشت بین وزارت خانه های امور اقتصاد و دارائی و کشور بررسی و تدوین و سرانجام آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال این لایحه از ایراداتی رنج می برد که رفع نشدن آنها شهرداری ها را برای برخورداری از درآمد پایدار و ارائه خدمات شهری مطلوب با مشکلاتی مواجه می کند. بدین منظور دکتر نجفی شهردار تهران و دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرها در نامه ای به رئیس جمهوری ضمن تشریح ایرادات این لایحه پیشنهاداتی را جهت رفع آنها ارائه داده اند.

مرادی در بیان این ایرادات تصریح کرد: اهم ایرادهای وارده به لایحه مصوب کمیسیون در نامه نجفی، در ۶ بند تشریح شده است که همگی آنها به حذف یا کاهش درآمدهای پایدار شهرداری از محل عوارض و یا درآمدهای دیگر دولتی معطوف است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین