|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
سخنگوی وزارت امور خارجه حضور مردم در صحنه محکومیت ظلم و ستم را عامل پیروزی دانست و گفت: ملت های مسلمان با حضور در راهپیمایی روز قدس پیروزی قطعی مردم فلسطین را نوید می دهند.
مرضیه افخم در حالی که از خیابان فلسطین به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست داشت: در جایی که مجامع بین المللی مسوولیت دفاع از ملت های مظلوم را برعهده دارند، ضعیف ترین عملکرد خود را در تاریخ نشان دادند.

وی افزود: بی تفاوتی مجامع بین المللی نسبت به فجایع انسانی در غزه موجب تداوم سرکشی های رژیم صهیونیستی شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: تنها راه مردم مبارز فلسطین برای رسیدن به حقوقشان مقاومت و پافشاری تا آزادی قدس شریف است.

وی بر لزوم همبستگی افکار عمومی و مردم آزادیخواه جهان تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر چیز مسلمانان و حتی غیرمسلمانان به اتحاد و همبستگی نیاز دارند.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: در این عرصه، ملت ایران پرچمدار و پیشدار حمایت از مردم فلسطین بوده و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نشان دهنده همبستگی مردم ایران با مردم فلسطین است.

وی با اشاره به سکوت نهادهای بین المللی خاطر نشان کرد: هر ملت، دولت و نهادی که امکان کمک رسانی و جلوگیری از فجایع انسانی غزه را داشته اما کوتاهی کرده است به طور قطع در این جنایات شریک است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین