|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۰۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال العین امارات مغلوب هواداران استقلال در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد که با حضور پرشور خود در وررزشگاه آزادی برتری تیم محبوبشان را رقم خواهند زد.
 «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال العین امارات مغلوب هواداران استقلال در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد که با حضور پرشور خود در وررزشگاه آزادی برتری تیم محبوبشان را رقم خواهند زد.

به گزارش ایرنا، شفر امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین در چارچوب هفته چهارم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، افزود: دیدار فردا برای استقلال خیلی مهم است و همچنان شانس داریم که رتبه نخست خود را در گروه چهارم حفظ کنیم. البته داوری جز سختی های بازی فوتبال است و شاید قضاوت در دیدار رفت کمی سخت بود. زیرا دو بازیکن تیم العین با تمارض خود در محوطه 18 قدم دروازه ما، داور را برای گرفتن پنالتی مجاب کردند که باید کنفدراسیون فوتبال آسیا با آنها برخورد کند.

وی اظهار داشت: مجید حسینی در دیدار فردا مصدوم است، اما پژمان منتظری و آرمین سهرابیان جانشین های خوب او برای این دیدار خواهند بود و امیدوارم ورزشگاه با حضور پرشور هواداران پر شود، زیرا استقلال بهترین هواداران را دارد.

شفر با توصیه به هواداران پرشور استقلال گفت: از آنها می خواهم از ‌آوردن وسایل آتش زا به ورزشگاه خودداری کنند تا به دلیل حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال ‌آسیا، هواداران با محرومیت روبرو نشوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در باره اینکه چرا بازیکنان و کادر فنی پس از اعلام پنالتی از سوی داور اعتراض نکردند؟ بیان داشت:

بازیکنان استقلال شخصیت بالایی دارند و نمی خواهند سبب توهین و اعتراض به داور شوند و این دو بازیکن حریف بودند که سبب ایجاد دو ضربه پنالتی شدند. البته پس از بازی رفت هم گفتم که خوشحالم که داور نیستم. زیرا تنها دو امتیازی که از ما گرفته شده است موضوع بحث نیست، بلکه دو بازیکن ما هم کارت زرد گرفتند که باید کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخگو باشد.

شفر در باره کری خوانی بین دو باشگاه استقلال و العین اظهار داشت: طبیعی است که هر تیم به دنبال پیروزی هستند. البته کایو مهاجم برزیلی این تیم مصدوم است که می تواند در تیم ما اثر بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تاکتیک تهاجمی این تیم یادآور شد: در دیدار با العین کمی عقب نشینی داشتیم در صورتی که در مصاف با دو تیم الهلال و الریان آنها تنها یک موقعیت گلزنی داشتند، این در حالی است که تنها در دیدار شهرآورد کمی عقب نشستیم که آن هم به دلیل شرایط بازی بود. ولی برای بازی فردا همه بازیکنان می دانند چه برنامه ای در داخل زمین خواهند داشت.

«داریوش شجاعیان» هافبک تهاجمی استقلال در این نشست خبری نیز گفت: در بازی رفت مقابل العین مستحق پیروزی بودیم که با اشتباهات انجام شده این مهم میسر نشد. اما در تهران تمرینات را خوب پیش بردیم تا با هدایت کادر فنی و پیروزی در دیدار فردا عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

وی گفت: از هواداران می خواهم از آوردن وسایل آتش زا به ورزشگاه جلوگیری کنند و اگر فردی نیز با خود چنین وسایلی داشت، سایر هواداران مانع پرتاب از سوی او به داخل چمن ورزشگاه شوند تا با لطف خداوند و تلاش همه بازیکنان موفق به پیروزی شویم. این در حالی است در ماه های گذشته بیشتر در سفر بودیم و امیدواریم برای میزبانی از تیم های حریف در ادامه مسابقات و حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی این مهم رعایت شود تا نتایج خیلی بهتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: البته ما فقط 11 نفر نیستیم و نماینده ایرانیم که امیدواریم پیروز شویم. البته هیچ دیدار فوتبالی آسان نیست و تلاش می کنیم در کنار اینکه سعی می کنیم به بازی مسلط شویم اجازه کار را به تیم العین ندهیم.

دیدار دو تیم استقلال تهران و العین امارات در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

آخرین جلسه تمرین دو تیم نیز امروز در ورزشگاه آزادی انجام می شود که تیم العین از ساعت 18 در زمین اصلی ورزشگاه حاضر خواهد شد و آبی پوشان استقلال نیز از ساعت 19 و 15 دقیقه آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار می کنند.

نماینده فوتبال کشورمان در گروه چهارم این مسابقات با یک پیروزی مقابل الهلال و دو تساوی ارزشمند در خانه الریان قطر و العین امارات با پنج امتیاز صدرنشین گروه چهارم است. العین نیز با سه تساوی در جایگاه سوم این گروه قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین